Jambo-suklaa!! Muistaako kukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jambo ja Susu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jambo ja Susu

Vieras
ihan ykskaks yllättäen alkoi tänään tekee mieli sitä "vanhaa" Jambo-patukkaa... Miksiköhän kaikki vanha ja kadonnut muisteluissa aina tulee niin ainutlaatuiseksi..miettii hän.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Joo, siinä oli sisällä jotain punaista marmeladia. Susu on muuten paras suklaa ikinä! :p

nimimerkistä päätellen olet samaa ikäluokkaa kuin mä, ja samat muistotkin namuista! "Susu on kuin pusu, jonka antaa paras ystävä"-taisi mennä laulun sanat Susu-mainoksessa..No onneksi saatiin edes Fami takasin:O)

oioioi,siis punanen jambo oli mun ihan lemppari suklaa aikanaan,naammmmn!! se tuli muutama vuosi sitten takas markkinoille mutta maku ei vaan ollut enää sama =( ei vissiin enää ole saatavilla.muistaakos kukaan kenen valmistamaa se oli??

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
känkkäränkkä-salmiakkia on mulla joskus ikävä, enää ei oo näkyny sitä kaupan hyllyssä, oli semmosessa keltaisessa pussissa. Ai että oli hyvää.....

Lisäksi oli karkkiaskit Känkkä ja Ränkkä, toisessa salmiakkia ja toisessa hedelmää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jambo ja Susu:
ihan ykskaks yllättäen alkoi tänään tekee mieli sitä "vanhaa" Jambo-patukkaa... Miksiköhän kaikki vanha ja kadonnut muisteluissa aina tulee niin ainutlaatuiseksi..miettii hän.

no niin!
kaikki löytyy juutubista.
Mietin mikä oli se ihana suklaapatukka silloin joskus.
Jambo se oli, vaan mix ei sellaista enää saa???
Oli vaan niin perskutan hyvää ettei tänäpänä parempaa löydy.

Susuja saa irtona ja sit oliko pussissa tai pareittain, mut ei patukkana. Joo ja sit oli Kotisaaren jäätelöä ja Sitso-limua ja pallopurkkia joissa oli sarjiskuva käärepaperina. Oi 70-luvun lapsuuden kulta-aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
känkkäränkkä-salmiakkia on mulla joskus ikävä, enää ei oo näkyny sitä kaupan hyllyssä, oli semmosessa keltaisessa pussissa. Ai että oli hyvää.....

Oi se salmiakki oli niin hyvää! Olin niin pettynyt kun se lopetettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ja sit oli :
kans joku daily tai joku, valkonen paperi ja kaks littanaa palaa suklaata. Nam

Ai nii se daily(tai jotain,kun en itekkään tarkkaan nimee muista) se oli kans hyvää!! Niinku toi jambokin oli ihanaa!!

Yhteistyössä