Jaloilla seisova vaateteline?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietäisipä joku!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietäisipä joku!

Vieras
Hei! En edes tiedä, millä nimellä tuota kutsutaan. Sellainen jaloilla seisova, tukeva vaateteline, jonka yläosa on henkarimainen. Usein on esim. hotelleissa.

Haluaisin miehen vaatteille sellaisen ihan välttämättä ja vieläpä tummaa puuta. Olisi nätti ja saisin - toivottavasti edes tällä keinolla ;) - lattiaa hieman vapautettua paidoista ja sen sellaisesta.

Olen ikikiitollinen, jos joku tietää :)!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ikeasta saa!

Oi kiitos, kiitos!!! Toivottavasti postittavat. Asutaan Länsi-Suomessa ja lähimpään Ikeaan matkaa jonkin verran. Tosin olen valmis maksamaan moisesta. Olen kauan jo kaipaillut ikiomaa vaaterenkiä :) ;).

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Olen kokeillut samaa ja siihen jää roikkumaan joku vaateparsi ja ne muut on edelleen siellä lattialla, eli sen takia ei kannata hankkia :)

Äläs viitsi pelotella... Ei vais, niin voi käydä meilläkin, mutta aina kannattaa yrittää ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Huonekaluliikkeestä kysyisin. Mä en muista ostinko meidä (hyvin käytössä) stokkalta vai jostain askosta.

Ok. Asko löytyy täältäkin. Taidan soittaa heti kymmeneltä, kun aukeaa. Pelastitte aamuni ihanat ihmiset :)!

Hei! Askon sivuilla löytyi juuri sellainen vaaterenki, jota kaipailin :). Tummaa puuta ja yksinkertaisen nätti. Auttoi paljon asiaa, kun tiesi, millä nimellä hakea. Haetaan tänään ja toivotaan, että vaatteita lojuu rypyssä lattialla / tuoleilla ym. ym. vähän edes vähemmän.... Mahtava palsta, kun taas löytyi vinkki :).

Ostin sen vaaterengin! Ihana kapistus ;). Mies on omaksunut sen käytön ja toistaiseksi vaatteet ovat olleet siististi vaaterengillä. On nättikin. Taidan hankkia lapsillekin singstarin sijaan vaaterengit joululahjaksi ;) ;) ;).

Itä-Helsingistä löytyy Apuhara jonka sivuilla on useampia erilaisia "vaaterenki" malleja. Kaikki malleja eivät pidä varastossa, mutta tilauksesta saa ja lähettävät varmaan muuallekin Suomeen. Jos nyt jouluksi jollain on tarpeita puku/vaatetelineiksi niin ainakin http://www.vaateripustin.fi/ks.htm löytyy vaihtoehtoja.

Yhteistyössä