Jälleenmyyjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö hihhuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö hihhuli

Vieras
Kuinka moni teistä työllistää itsensä ihan tuolla jälleenmyynti hommalla?

Onko joku teistä voinut jättää päätyönsä kun harrastuksesta onkin tullut ihan se päätyö?

Miten paljon panostit jälleenmyynti työhön per/ pvä? Miten perhe suhtautui ja onko ollut rankkaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 22:41 hölmö hihhuli kirjoitti:
Kuinka moni teistä työllistää itsensä ihan tuolla jälleenmyynti hommalla?

Onko joku teistä voinut jättää päätyönsä kun harrastuksesta onkin tullut ihan se päätyö?

Miten paljon panostit jälleenmyynti työhön per/ pvä? Miten perhe suhtautui ja onko ollut rankkaa?

Mä en ole jättännyt omaa päätytötäni jälleenmyynti homman takia vaikka siitä ihan mukavasti ylimäärästä tulee mutta kaikki ne menee säästötilille suoraan tulevaisuuden varalle.
Mä panostan pikkasen vaihtelevasti siihen mutta minusta sopivasti eli en liikaa.

Itse olen jälleenmyyntityön takia laittanut toiminimen . Aikaa työhön menee joitakin iltoja viikossa muutamia tunteja . Perheeseen ja kotiaskareihin jää viellä vaikka kuinka aikaa. Lisäksi kun käyn messuilla ym. ne ovat sitten ihan 6-8 tuntia päivässä mutta niitäkään kun ei ole joka viikonloppu niin myös viikon loput ovat pyhitetyt perheelle. Kaikki on niin paljon itsestä kiinni miten hommat järjestää. Lisäksi kun on ytunnus voin tehdä kauppaa myös yritysten kanssa eli heille liikelahjoja niistä koostuu sitten ne isommat tulotkin.
Toinen onnistuu tienaamaan toisella lailla toinen toisella. Yleensä näissä jälleenmyynti töissä onki juuri se vika että lopetetaan hommat liian aikaisin eikä olla kärsivällisiä toisilla homma alkaa pyörimään kiitettävästi heti toisilla taas 1-2 vuoden kuluttua kaikki riippuu niin itsestä.
Suosittelen kyllä jälleenmyynti työtä jokaiselle jolla pieniä lapsia :D