V
vierailija
Vieras
Eilen kävi pieni vahinko ja harrastimme miehen kanssa seksiä ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen. Kondomi tietty unohtui, niin nyt huolettaa hieman, että en kai voi vielä tulla raskaaksi. Vauva on alle kuukauden ikäinen, jälkivuoto on vielä meneillään ja täysimetän. Ilmeisesti todennäköisyydet uudelle raskaudelle siis ovat aika pienet, mutta pitäisikö nyt varmuudeksi hakea kuitenkin jälkiehkäisypillerit ja miten se puolestaan imetykseen vaikuttaa? En kaipaa moralisointia, että jälkitarkastukseen pitäisi odottaa tms (enpä ole ikinä aiemminkaan siihen odottanut ja parisuhteemme ylipäätään voi paremmin seksielämän ollessa kunnossa), vaan asiallisia vastauksia, kiitos.