Jälkivuodosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Norrsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Norrsu

Vieras
Kertokaahan kokeneet että mitenkä tämä jälkivuoto nyt oikein toimii :D

Eli, synnytyksestä on kolme viikkoa, viimeisen viikon jälkivuoto on ollut vain pientä ruskeaa tuhrua, hyvin vähäistä. Oletin siis jo vuodon olevan melkein loppu kunnes nyt onkin alkanut vuoto uudestaan. Nyt vuoto on taas kirkasta verta ja sitä tulee suht runsaasti.

Onko normaalia?

kiitos jo etukäteen! :)

Hei!
Aika yksilöllistä mut mulla kävi toisen lapsen jälkeen niin et sitä jatku viis viikkoa eikä mussa mitään vikaa ollu. En vain malttanu olla paikoillani sen vertaa et oisin levänny kunnolla vaan rehkin itseni puhki aina välillä ja siitä se aina ylty sit se vuotokin. Mullakin kävi välillä ihan pois. Lääkärintarkastus selvitti tilanteen kun olin jo ehtinyt hätäillä että kalvoja olis vieläkin jääny kohtuun jotka olis aiheuttanu sen vuodon mut näin ei ollu. Jos kotain on pielessä niin se vuoto alkaa kuulemma haisemaan ja ihan oikeesti saattaa olla kunnon kipuja ettei mikään auta.
Toivottavasti auttoi edes vähän!

Mulla oli amalla tavalla kun sinulla... Kirkas vuoto alkoi noin kolmenviikon jälkeeen ja välissä oli jopa kolme lähes vuodotonta päivää... Sitten veri tuli kirkkaana loppuaja ja vuotoa kesti 7 viikkoa ja yhden päivän :( eli melko kauan... valitettavasti näinkin, mutta ilmeisesti normaalia on...

Mulla kesti jälkivuoto 8 viikkoa. Kyllä meinas itku tulla. Oli välillä vuotamatta päivän ja sit taas alkoi. Eli samaa kuin edellinenkin, et taitaa olla aika normaalia ja yksilöllistäkin. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 09:22 Xena kirjoitti:
Mulla kesti jälkivuoto 8 viikkoa. Kyllä meinas itku tulla. Oli välillä vuotamatta päivän ja sit taas alkoi. Eli samaa kuin edellinenkin, et taitaa olla aika normaalia ja yksilöllistäkin. =)
samoin

Yhteistyössä