Kun ihmettelen tässä itsekseni tätä jälkivuotoa... Sairaalassa sanottiin, että kestää viikon, korkeintaan kaksi. Jos tulee hyytymiä tai kipuja, niin HETI lääkäriin. Nyt sitten olen lueskellut näitä juttuja täällä ja jossain oli että lääkkeellisen keskenmenon jälkeen voi mennä kuukausikin jälkivuodon loppumiseen???
Mulla on kohta kaksi viikkoa ollut tätä jälkivuotoa, ei haise, ei satu eikä hyytymiäkään enää ole tullut. Lääkäriin enole mennyt, odotan vain kovasti että vuoto alkaisi vähentyä ja loppua. Joinakin päivinä tuntuu, että vuoto olisi vähentymään päin, mutta sitten taas hulahtaa
Lääkäriin en haluaisi mennä, vielä. Jälkitarkastuskin on niin kaukana että sinne asti en voi odottaa enkä kyllä tahdokaan että yli kuukauden on tällaista... Olenko ihan seko? Juhannuksen jälkeen ajattelin soittaa lääkäriin, jos vielä on samanlaista. Kannattaako minun odottaa niin "kauan"? Vai onko tämä ihan normaalia vuotoa? Jälkeenpäin olen ajatellut, että silloin sairaalassa olin niin sokissa vielä etten tajunnut mitä sanottiin tai sitten en vain muista kaikkea... Mies oli kyllä mukana ja on jo vähän yrittänyt, että soittaisin lääkärille aikaa.
Mulla on kohta kaksi viikkoa ollut tätä jälkivuotoa, ei haise, ei satu eikä hyytymiäkään enää ole tullut. Lääkäriin enole mennyt, odotan vain kovasti että vuoto alkaisi vähentyä ja loppua. Joinakin päivinä tuntuu, että vuoto olisi vähentymään päin, mutta sitten taas hulahtaa