jälkitarkastus on kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

ma

Vieras
mikä olis hyvä ehkäisy?pillerit vai?Naama on näppyjä täynnä ja kukkii kun teinillä...osaisko joku kertoo auttaisko pillerit?kierukasta kokemuksia hyvät ja huonot puolet kiitos

Mä pistin hormonikierukan. Ollut vasta muutaman kuukauden nyt, alku tietty hankalaa, mensat tuntuu kestävän kymmenenkin päivää. Sanoivat kuitenkin että hormonikierukan kanssa just ekat neljä kuukautta voi olla tällaista mutta kuukautisten pitäis jäädä pois. Normaalin kuparikierukan kanssa kuukautiset voivat tulla runsaammiksi... Mä siis valitsin kuitenkin hormonikierukan, kun ajattelin että neljä kuukautta on aika lyhyt aika.
Onhan kierukassa se huono puoli että ei mielellään käytettäis tamponia kun se voi vetäistä kierukan ulos... no, jos nyt loppuu kokonaan niin ei haittaa tämäkään.
Hyvä puoli on että se on huoleton. 5 vuotta yhteen putkeen eikä täydy joka päivä muistaa jotain pilleriä napsia.

jos et ole ihan lähiaikoina lisää lapsia tekemässä, niin suosittelen hormonikierukkaa. huonoja puolia ei ollut, hyvinä se että jäi kuukautiset lähes kokonaan pois, (ei siis sitä iänikuista rätti/tamponirumbaa) eikä kyllä ollut kuukautiskipujakaan. varma ja huoleton ehkäisy. pitkässä juoksussa edullinen. n90e ja käyttää voi ainakin sen 5 vuotta. =) Huomenna menee ropeli paikalleen ja ei kun hommiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja =0:
Mä pistin hormonikierukan. Ollut vasta muutaman kuukauden nyt, alku tietty hankalaa, mensat tuntuu kestävän kymmenenkin päivää. Sanoivat kuitenkin että hormonikierukan kanssa just ekat neljä kuukautta voi olla tällaista mutta kuukautisten pitäis jäädä pois. Normaalin kuparikierukan kanssa kuukautiset voivat tulla runsaammiksi... Mä siis valitsin kuitenkin hormonikierukan, kun ajattelin että neljä kuukautta on aika lyhyt aika.
Onhan kierukassa se huono puoli että ei mielellään käytettäis tamponia kun se voi vetäistä kierukan ulos... no, jos nyt loppuu kokonaan niin ei haittaa tämäkään.
Hyvä puoli on että se on huoleton. 5 vuotta yhteen putkeen eikä täydy joka päivä muistaa jotain pilleriä napsia.

Oliko sulla menkat vielä alkaneet, kun se asennettiin? Entä imetätkö nyt?

Yhteistyössä