JÄLKISUPISTUKSISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MINÄ

Vieras
haluisin tietää et kuinka pahoja jälkisuppareita teil on ollu?
mulla toisen lapsen jälkeen oli aika pahoja ja nyt mietin et mites sit tän kolmannen jälkeen, mitä jos joutuu syömään särkylääkkeitä paljon niin saako enää imettää?

Eikös panadolia voi käyttää imetyksenki aikaan. Sitä mie ainaki nappailin jälkisupistuksiin. Miulla määrät pysyi ihan suositusten mukaisina, että ihan sitä 500mg:sta otin sen 2-3 kertaa vuorokaudessa. Sit jos ei tuo riitä niin sit en osaa sanoa.

kyl mulla on ne pahentunu joka kerta, mut ihan tavallinen särkylääke on riittäny ja muutaman pvä ne kestää. kyl se siitä. otat vaan heti alusta alkaen sitä lääkettä etkä oota ennen ku sattuu jo liikaa.

Mulla ei ollut kuin satunnaisesti pisun jälkeen. Söin homeopaattista arnicaa minkä ansiosta kohtuni supistui takasin ennätysajassa, sitä laitoksellakin hämmästeltiin :)

Kannattaa koittaa, lisäinfoa www.babyidea.fi

Ekan synnytyksen jälkeen ei ollenkaan.
Tokan synnytyksen jälkeen supisteli joka hiton kerta kun imetti ja mä alkuun ihmettelin, et miks selkää ja mahaa juilii ikävästi.

Mä alkuunsa ajattelin et ne pitää vaan istua ja kärsiä, mut sit hoitsut suositteli särkylääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
kylmäpussi/jääpussi mahan päällä imettäessä noiden jälkisupistusten aikana auttaa. kannattee kokeilla! :)

Minulla ensimmäisestä synnytyksestä alkaen kovat jälkisupistukset. särkylääkettä vain naamaan, vuorokauden ympäri.

Mulla oli tokasta aivan järkyt jälkisupparit. Synnärillä olivat jotenkin nihkeitä antamaan särkylääkettä, se yks tabu ei riittänyt mulla mihinkään. Tai sitten eivät ihan käsittäneet niiden kipujen todellista astetta... Kotona vedin maksimiannokset Panadolia, ja se auttoi. Muutaman päivän kestivät.

Alkuperäinen kirjoittaja mustajuuri:
Mulla ei ollut kuin satunnaisesti pisun jälkeen. Söin homeopaattista arnicaa minkä ansiosta kohtuni supistui takasin ennätysajassa, sitä laitoksellakin hämmästeltiin :)

Kannattaa koittaa, lisäinfoa www.babyidea.fi

siis onko nuo suoraan yhteydessä toisiinsa? kohdun supistumisaika ja jälkisupparit? Minulla on myös joka kerta kehuttu, kuinka nopeaa kohtu supistunut, mutta silti jälkisupparit olleet aivan kamalat. Kätilö sanoi, ettei ole mitään tiettyä juttua, miksi joillakin on voimakkaat jälkisupistukset ja toisilla ei juuri niitä tunnu. että niitä vain tulee toisille. sanoi myös, että oman kokemuksensa pohjalta monesti hoikilla ihmisillä kivuliaammat jälkisupistukset..

Ekasta mulla ei ollu nimeksikään jälkisuppareita, mutta toisesta...Ihan kamalat, ja niitä kesti melkein pariviikkoa. Kerrankin olin vauvan kanssa kaksin kotona, ja iski ihan tajuton suppari päälle. Piti mennä vaan sängylle ihan kippuraan makaamaan, olin jo soittaa miehelle että tuu äkkiä kotiin, vauva huusi nälkäänsä vieressä enkä mä kyenny liikkumaan ainakaan 15minuuttiin.. Jos meille joskus kolmas tulee, niin toivon että supparit ei olis noin pahoja, vaikka luulen että ne olis vaan pahempia.......

Yhteistyössä