jälkiehkäisytabletti... auttakaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eli jouduin tälläsen ottamaan. Vahinko tapahtui menkkojen vimppana päivänä,mut en halua missään nimessä raskaaksi ja mulla lyhyt kierto,joten varmistin asian.

Eli otin pillerin menkkojen viimesenä vuotamispäivänä. No kaks päivää vuotamatta ja tänään alkoi uudestaan vuotaa!!!??
Onko nää nyt mun menkat vai mitä??

täällä sua kukaan pystyy tuskin auttamaan.. kannattaa soittaa terveyskeskukseen ja kysyä vaikka terveydenhoitajalta asiasta... tai kysyä jos pääset sairaan hoitajan luona käymään...

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
täällä sua kukaan pystyy tuskin auttamaan.. kannattaa soittaa terveyskeskukseen ja kysyä vaikka terveydenhoitajalta asiasta... tai kysyä jos pääset sairaan hoitajan luona käymään...

*suu auki*

just hiljan täälä joku puhui samasta asiasta mut kun ei ollu ajankohtainen , en niin tarkkaan lukenu.

Mua rasittaa täs palstas tää et täälä ei voida auttaa tai se hemmetin googleta!!!!

Ettekö ymmärrä et joskus kaipaa henk.kohtaisia tuntemuksiakin asiasta.

Mä otin jälkiehkäsyn ja tuloin silti raskaaksi...tosin osoittautui tuulimunaksi mutta kuitenkin.
Kyllä ne sellaiset hormonit on että kiertoa sekoittaa joten turhaan huolehdit....

Minä otin talvella jälkiehkäisypillerin ja viikkoa myöhemmin alkoi runsas vuoto, jota kesti viikon.
Olin silti raskaana, mutta onneksi se keskeytyi myöhemmin.
Ja meillä petti ehkäisy, joten jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn.

Yhteistyössä