Jälkiehkäisyn oireet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Herkko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Herkko"

Vieras
Ihan hillittömän arat rinnat ajoittain, otin tabut viime perjantaina n 24h kuluessa , kuuluuko asiaan? Luin kyllä että rintojen arkuutta, mutta välillä vihloo ihan kunnolla! Viikko vielä pitäisi ootella että menkat alkaa... Ja oviksen aikaan sattu tää vahinko.

Hmm...toivottavasti sinulla toimii paremmin kuin minulla pari vuotta sitten.
Otin parin tunnin sisällä vahingosta mutta niin vaan pieni tyttö täällä hyörii veljiensä perässä =)

Hmm...toivottavasti sinulla toimii paremmin kuin minulla pari vuotta sitten.
Otin parin tunnin sisällä vahingosta mutta niin vaan pieni tyttö täällä hyörii veljiensä perässä =)

Oliko sinulla oireita?

Vauva on meille toiveissa tulevaisuudessa, mutta nyt syön lääkkeitä mitä ei voi syödä raskausaikana ja laskeminen on erittäin rankkaa ollut, joten nyt olisi huono aika..

Ei tuosta jälkiehkäisystä ole koskaan (3 kertaa olen joutunut 33-vuotisen elämäni aikana hakemaan) tullut mitään oiretta. Hieman paha olo ja menkat alkaneet viikon sisällä pillerin ottamisesta. Se on yksilöllistä, toisilla tulee paljon oireita ja toisilla ei ollenkaan. Itse kuulun onneksi jälkimmåiseen kastiin...

Niin siinä kävi että kp 26 näytti jo plussan... Aina olen vannonut ettei sellaista elämäntilannetta voi tulla meidän elämään ettei yksi lapsi mahtusi joukkoon lisää, mutta keskeytykseen on varattava aika. Oman terveydentilan ja lääkityseten takia näin. :( Aivan sietämätön tilanne...

Yhteistyössä