Oireet katumuspillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen tällä kertaa

Vieras
Viime viikon lauantaina meni kortsu rikki ja otin maanantaina katumuspillerit. Aikaa siis kului joku 36h. Ihan mielenkiinnosta kyselen minkälaisia oireita teille on pillereistä tullut? Mulla oli pari päivää ihan armotonta pyörrytysät, mitään vuotoa ei ole tullut ja rinnat on vieläkin NIIN TODELLA kipeät että taju lähtee. Luin kyllä et toi pyörrytys ja rintojen arkuus kuuluu asiaan MUTTA ei kai niiden rintojen kuulu kuppikoolla kasvaa ja alavatsalla on välillä aika koviakin repäsykipuja :O En siis epäile mitään tyyliin et raskaana olisin mut pitäsköhän kysellä lääkäriltä et onko normaalia et niistä tulee oireita vieläkin kun aikaa mennyt jo 5-6 päivää. En varmaan niitä olis hakenut mut ovis oli just sillon.

oon kahdesti ottanu

molemmilla kerroilla on ollut pyörrytystä,rintojen,kipeyttä ja pahaa oloa niin että oon saanut käydä oksentamassa tätä kuitenkin kestänyt 2-3pv
vuotokin muistaakseni aika äkkiä alkanut sen jälkeen.

No mä ny odottelen vielä ja katselen miten tilanne etenee mut ei ole enää mukavaa tää rintojen kipeytyminen. Mä en ole vuosiin käyttänyt hormonaalista ehkäsyä muutenkaan niin ei tiedä mitä noi ylimääräset hormonit elimistössä saa aikaan. Mä en ole ennen joutunu noihin turvautuun onneksi.

Mut kiitos vastauksista :)

Kerran olen ottanut ja oireet oli..hmm...aika pitkäkestoiset ja vaihtelevat.
Ensalkuun oli pahoinvointia ja väsymystä jonka jälkeen alkoi kaikenmaailman kolotukset.
Oireet loppui sitten synnytykseen :D

Ei ole ollut oikeastaan mitään oireita, ehkä jotakin lievää pahoinvointia.

Soitappa varmuudeks terveyslinjalle/tk:een ja kysäse sieltä. Siellä osaavat varmasti kertoa onko normaalia ja mitä tehdään.

Yhteistyössä