A
Ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja yks:käy niin, että sieltä tuleekin vaavi, jos ei halua vaavia. Meillä kävi näin. Tosi onnellisia ollaan pienokaisesta. Otin tab. 24 t sisään, mutta kun siinä mietittiin mitä tehdää,niin viivästyi. tabletin toimivuuden "aikaraja" on 72 tuntia "vahingosta". Mutta ei siis riittänyt meilläkään tuo 24 t.
Mä otin 6 tunnin sisään eikä sekään riittänyt![]()
Vai niin...Mä otin pillerin myös kuuden tunnin sisään. Saa nyt nähdä miten käy. Mies oli eilen sitä mieltä että keskeytykseen ei mentäis, jos raskaus alkaisi. No, pitää miettiä asiaa sitten jos näin käy. Ei se tietenkään mikään maailmanloppu olisi, vaikka kotona pienet tuplat.