Jalkaterapeuttia,jalkahoitajaa paikalla? tai muut jotka tietävät jalkasienen hoidosta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ellid"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ellid"

Vieras
Sellainen taitaa minulla olla. Kahdesta varpaanvälistä iho rikki, toisesta kohtaa on jo aika kipeäkin, toisessa jalassa yhdestä varvasvälistä lähtenyt nahkaa, mutta ei ole kipeä. Lamisil voidetta laitoin tänään siihen. Auttaakohan nämä apteekin itsehoitovalmisteet tällaisiin vaivoihin, vai olisiko oltava jotakin järeämpää? Miten voisin itse hoitaa nyt jo olemassa olevaa jalkasientä?

Olen kuullut että siihen on olemassa joku monen kuukauden kestävä lääkekuurikin, mutta tietysti olisi parempi jos selviäisi ilman sellaista...

Apteekin Lamisil ei useinmiten auta. Äitini joka on jalkahoitaja näkee jalkasientä usein. Nyt on erittäin tärkee, että noudatat hyvää jalkahygieniaa. Muista suihkun jälkee aina kuivata varpaan välit ja sukkien vaihto on tehtävä päivittäin. Jalkasieneen auttaa Aloe vera suihke ja geeli. Jos haluat kokeilla laita viestiä vikina@suomi24.fi

Apteekin Lamisil ei useinmiten auta. Äitini joka on jalkahoitaja näkee jalkasientä usein. Nyt on erittäin tärkee, että noudatat hyvää jalkahygieniaa. Muista suihkun jälkee aina kuivata varpaan välit ja sukkien vaihto on tehtävä päivittäin. Jalkasieneen auttaa Aloe vera suihke ja geeli. Jos haluat kokeilla laita viestiä vikina@suomi24.fi

Just joo... Jos on varsvasväleissä silsasieni niin Lamisil tai vastaava voide tehoaa hyvin ja ei tosiaan parane millään aloe veralla. Kannattaa käyttää Lamisila ainakin 2 viikkoa ja tietysti lisäksi hyvä jalkahygienia ja varvasvälien kuivaus jatkossa tarpeen.

Höpönlöpöt markkinamanne.

Yhteistyössä