Jalkapeitto gessleiniin

Rattaat olen ostanut käytettynä suomesta, saksasta ne on alunperin ilmeisesti hommattu. Mun mielestä siinä ei ole mitään kummallista jos harmaa-mustissa vaunuissa on esim.koko musta jalkapeitto?! Kyllä ainakin minulle tärkeintä on se että ajaa saman asian kuin alkuperäinen. Eipä kukaan varmaan olisi tiennyt oliko meidän 800e emmaljungissakaan alkuperäinen jalkapeitto vai emman, samanlaisia kun on \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 21:32 Nanna kirjoitti:
Rattaat olen ostanut käytettynä suomesta, saksasta ne on alunperin ilmeisesti hommattu. Mun mielestä siinä ei ole mitään kummallista jos harmaa-mustissa vaunuissa on esim.koko musta jalkapeitto?! Kyllä ainakin minulle tärkeintä on se että ajaa saman asian kuin alkuperäinen. Eipä kukaan varmaan olisi tiennyt oliko meidän 800e emmaljungissakaan alkuperäinen jalkapeitto vai emman, samanlaisia kun on \|O
Ei meidän vaunuihin olisi ainakaan joku ORAn peite sopinut. Ei ole kiinnitysnepparit oikeissa paikoissa. Pituus ja muoto voi vaihdella. Kai niihin sitten sopisi mikä tahansa peite, jos ei millään ole väliä. :/
Enpä tiedä onko muita kuin Emman peitto myytävänä erikseen, Yleensähän ne kuuluvat vaunuihin mukaan.
 

Yhteistyössä