Jalat haisee:( mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Siis jalat haisee +kengät ihan kamalalle kun pitää päivän niitä jalassa? Haiseeko joidenkin ihmisten jalkahiki vain pahemmalle kuin toisten? Mistä apu haiseviin jalkoihin?

mä kans haluun apua samaan vaivaan.. ite oon pessyt kenkiäö säännöllisesti, sukkia vaihadan usein, siis pari kertaa päivään ja vaihtojen välillä vielä pesen jalat saippualla.

mulla sellaiset nahkaiset keittiökengät jalas merkkiset ja niissä jalka hikoaa..kai mun tarttee sit jotakin avonaisempaa mallia ostaa, ei vain ole kovin turvallista varpaille :(

Kokeile deodoranttia, joko jaloille tarkoitettua tai sitten ihan tavallista. Spray ehkä mukavampi levittää jalkoihin. Toiset hikoilee enemmän kuin toiset. Myös jaloista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep jep:
Kokeile deodoranttia, joko jaloille tarkoitettua tai sitten ihan tavallista. Spray ehkä mukavampi levittää jalkoihin. Toiset hikoilee enemmän kuin toiset. Myös jaloista.

olen tollaista itseasiassa kokeillut...ei tunnu auttavan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep jep:

olen tollaista itseasiassa kokeillut...ei tunnu auttavan

Oletko kokeillut apteekin tuotteita? Tehoavat paremmin kuin markettidödöt.

Yhteistyössä