Jaksatteko leikkiä ja touhuta lastenne kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silti äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silti äiti

Vieras
käyttekö päivittäin ulkoilemassa?
mä tunnen itseni NIIN huonoksi äidiksi kun en jaksa kun todella harvoin leikkiä lasteni kanssa, luen kyllä aika usein. onneksi 2 lapsella on 1½v. ikäero niin on samanlaiset leikit. mutta siltikin..
mulla on jatkuvasti kamala väsymys päällä ja sen takia hyvin kiukkuinen olo kokoajan! :(

No aivan varmasti ollaan ulkona joka päivä, sisällä tulee kärttyisäksi ja tylsistyneeksi.
Nyt kyllä lapset jo koulussa saavat ulkoilua mutta mä kaipaan töitten jälkeen happihyppelyä ja käydään kävelyllä/pyöräilemässä.

Lasten ollessa pieniä asuttiin puistossa, muksut oli hyvällä tuulella ja kuluttivat liiat energiat, minä sain juttu seuraa.. ja koti pysyi siistinä kun kukaan ei ollut sotkemassa :D
Yleensä sitä piristyy kun jotenki saa itsestään irti raahautua ulos. Onko sulla ketään joka lähtisi seuraksi?

Ei se lasten kanssa leikkiminen ja ulkoilu ole tärkeintä vanhemmuudessa. Yrität tsempata sen minkä jaksat etkä yhtään enempää. Ei aina tarvii olla niin "täydellinen" mut kannattaa yrittää antaa lapsille aikaa sen minkä jaksaa ja olla siitä ylpeä eikä keskittyä siihen ajatukseen et pitäisi enemmän..

Yhteistyössä