Jaksatko tai jaksaisitko istua kylässä heti

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
koulun tai työn jälkeen näin arkena, monta tuntia????
Kaveri veti herneen nenään kun mua ei huvita nyt mennä niille istumaan tunneiksi lapsen kanssa, kun juur tultiin kotiin.
En nyt todellakaan mene kuuntelemaan mukuloitten ja kaverin kiljumista ja huutoa, muutenkin koko pv särkenyt päätä ja silmiä.
Mikä siinä on niin vaikea käsittää..

 
vinci
no jos normi päivä niin kyllä minä voisin mennäkkin kun muutenki harvoin nähdään mutta miksi ihmeessä et sanonu suoraan että sulla särkee tajuttomsti päätä että oot joko nukkunu huonossa asennossa tai jotain..
sit voit sanoa että otetaanhan joskus toiste niin ei kaverikaan voi suuttua moisesta!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
no jos normi päivä niin kyllä minä voisin mennäkkin kun muutenki harvoin nähdään mutta miksi ihmeessä et sanonu suoraan että sulla särkee tajuttomsti päätä että oot joko nukkunu huonossa asennossa tai jotain..
sit voit sanoa että otetaanhan joskus toiste niin ei kaverikaan voi suuttua moisesta!
Kyllä mä niin tekstasinkin, en mitenkään tökerösti töksäyttänyt. Sieltä vaan tuli kiukkunen viesti takasinpäin.. tai loukkaantuneen olonen.
 
Työpäivän jälkeen mun täytyy kyllä vetää henkee ennenkuin lähden mihinkään kyläilemään. (Nyt kun olen kotona istun kyllä mielelläni kahvilla muiden kotiäitien kanssa.)

Olisko sillä sun kaverilla ollut jotain sydämellään tms. että sun olis pitänyt sinne heti rynnätä?
 
Mä en edes työpäivinä mene mihinkään. Ei kylässä istuminen ole rentoutumista kun ei voi samalla lailla röhnöttää ja mennä toisten jääkaapille.. ennenmmin pidemmän päälle pakkopullaa istua siellä..
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Mä en edes työpäivinä mene mihinkään. Ei kylässä istuminen ole rentoutumista kun ei voi samalla lailla röhnöttää ja mennä toisten jääkaapille.. ennenmmin pidemmän päälle pakkopullaa istua siellä..
Kuin mun kirjoittamani :D Jos tapaan ystäviäni arkisin, sovin iltapäivälle lounastreffit jonnekin keskustan ravintolaan. Sitten voi vaikka vähän kierrellä kaupoissa ystävän kanssa ja käydä lopuksi jossain kahvilla, mutta haluan olla kotona ennen yhdeksää. Ts jos arkisin tapaan ystäviäni, haluan lähteä töistä aikaisin ja mennä töistä suoraan tapaamispaikkaan.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:
Olisko sillä sun kaverilla ollut jotain sydämellään tms. että sun olis pitänyt sinne heti rynnätä?
No ei kai. On vaan niin seurankipeä ja kai vähän yksinäinenkin, en usko että kukaan muu jaksaa kuunnella sen juttuja kuin minä.. enkä minäkään jaksais, mutta joskus aina uhraudun kuitenkin hyvänhyvyyttäni.
Kyseessä sentään ekaluokalta asti tuntemani ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Riippuu kaverista ja kyläpaikasta, joillekin menisin mielelllään, joillekin en.
Ajattelen ihan samoin, lisäksi se mulla riippuu vielä siitä, innostunko vaiko en. Jos innostun, niin istun loppupäivän vaikka aidanseipään päällä B)
 
sari
me mennään useinkin viikonloppuisin mun töitten jälkeen jonkun luo kylään(meidät siis on kutsuttu,ei yllätyksenä)ja voidaan istua montakin tuntia.ei mua ainakaan väsytä ollenkaan=)
 
Gluteus maximus
Aamuvuoron jälkeen jaksaisin. Menen lasten kanssa aamuvuoron jälkeen puistoonkin moneksi tunniksi. jaksaisin varmaan ihan hyvin mennä istumaan jonkun kestitäväksi =)

Minusta on viikonloppuisinkin ihanaa aamuvuoron jälkeen mennä jonkun luokse istumaan ja juttelemaan, kun tulla kotiin katsomaan tätä sekasotkua.
 

Yhteistyössä