Jaksaisitko kuunnella tähän aikaan päivästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
kun seinänaapuri kuuntelee musiikkia niin kovalla että omalla puolella lattia jytisee ja sanoistakin saa niin hyvin selvää että pystyis mukana laulaan jos ois tuttu biisi?

Mun hermoja tää kyl kiristää ku tää on ihan jatkuvaa! Hitto mua haittais jos sitä musaa soitettas sillon tällön, vaikka sit isommallakin, mutta jos sitä on jo viimeyönä kuunnellu ni nyt tuntuu siltä että repee pää!

Soittavatki viel jotai lökäpöksyp**kaa, yöks! :laugh:

Pitäsköhän lähtee johki evakkoon.. :saint: :D |O

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jaa no siellä on joku hoppariteini kotona. Järjestä sille jotain iltapäivätoimintaa :D

No ei oo hoppariteini vaan tollanen yli nelikymppinen pariskunta.. |O

Muoks. Ja yleensä ku aamusta asti on tällset meiningit niin niille kyllä tulee iltapäivätoimintaa, yleensä pääsevät vilkkuvaloautolla ilmaseen majotukseen.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En jaksais.
Muista ilmottaa isännöitsijälle tai johonkin, ei käy tommonen peli. :(

Juu oon laittanu isännöitsijälle postia jo, jonku kymmentä yhteensä.. Noita ei vaan saada tosta pihalle ihan niin nopeesti ku tarttis..

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
tee silti se valitus, eikös kolmannesta valituksesta sitten seuraa jotain..? on siis virallinen juttu, kun isännöitsijä sen kirjaa ylös.

Valituksia on tehty miljoonasti, mä ja muuta naapurit. Kytät on käyny varmaan 20 kertaa. Niiden vuokrasoppari on irtisanottu 30.4. lähtien mut ne pitäs saada nopeempaa pihalle. Häätöö yritetty järkkää mutta siihen pitäs joidenki tästä pihapiiristä mennä oikeuteen todistaan omilla kasvoilla, eikä kukaan uskalla ku noi on jotai sekakäyttäjiä.. et sillee.. |O Hoidellaan asiaa isännöitsijän, lakiosaston ja huumepoliisin kans mutta nää hommat on niin nihkeitä eteneen, vuokralaisen oikeudet on kovat..

Välillä vaan turhauttaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
itse pistäisin rokkia soimaan vastaavalla volyymillä B)

Mä oon monesti aatellu samaa mut ku ei viiti tyota tyttöö kiusata.. :)

Muuten oisin jo aikaa sitten kääntäny kajarit naapureita kohti ja luukuttanu Ozzya niin että tukka hulmuaa! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
itse pistäisin rokkia soimaan vastaavalla volyymillä B)

Mä oon monesti aatellu samaa mut ku ei viiti tyota tyttöö kiusata.. :)

Muuten oisin jo aikaa sitten kääntäny kajarit naapureita kohti ja luukuttanu Ozzya niin että tukka hulmuaa! :laugh:

sulla on mun luonne :laugh: :saint:

ei huono idea. vielä parempi jos sais lapsen hoitoon jonnekkin pariksi tunniksi :xmas:

Arvaas onko joskus käyny mielessä... :kieh:

Noh, täytyy tyytyä vaan tuohon kyttien soittelemiseen, akka huutaa tuol naapuris ku hinaaja taas, siel on taas sellaset meiningit et tod. näk. saa taas kytät jossai vaihees soittaa.

Piti tää edellinen ketju aiheesta kaivaa esille..

Hommat etenee VIHDOIN! VVO:n lakimieheltä tuli just sähkäriä kun avauduin naapureista taas isännöitsijälle. . 31.1. on laitettu käräjäoikeuteen vireille purkukanne. Nyt sit oottavat päätöstä käräjäoikeudelta jonka jälkeen ulosottomies sit määrää viimesen ulosmuuttopäivän.. Toivottavasti tässä ei kestäis enää ihan mahdottoman kauan...

Yhteistyössä