V
"väsynyt"
Vieras
En oikein tiedä mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä!!??!
Meillä on kolme alle kouluikäistä lasta, nuorin on 8kk.
Olen lasten kanssa kotona ja yritän pitää kotia siistinä.
Mies tulee töistä, syö ja painuu sohvalle nukkumaan. Nukkuu reilu tunnin ja sit ku herää painuu tupakalle ja sieltä takasin sohvalle räppäämään televisiota.
Hän ei juuri koskaan osallistu kotihommiin tai lasten hoitoon.
Aina pitää sanoa viitsisitkö vaihtaa vaipan tai jotain muuta. Mitään ei tajua tehdä omatoimisesti.
Nykyään en jaksa edes käskiä. Ärsyttää ku ei ite tajua mitään.
Sit vielä miehen äiti kyselee, että onko poika nyt saanu nukkua päikkäreitä. Voi että voi kiehuttaa.
Minä heräilen monta kertaa yössä ja aamut alkaa jo klo.6.
Omaa aikaa itellä on vuorokaudessa tunti jollonka käyn lenkillä. Lenkin aikanakin mies soittaa vähintään kerran joskus jopa kolme kertaa ja kyselee kauanko vielä menee.
Päähän tässä hajoaa!
Meillä on kolme alle kouluikäistä lasta, nuorin on 8kk.
Olen lasten kanssa kotona ja yritän pitää kotia siistinä.
Mies tulee töistä, syö ja painuu sohvalle nukkumaan. Nukkuu reilu tunnin ja sit ku herää painuu tupakalle ja sieltä takasin sohvalle räppäämään televisiota.
Hän ei juuri koskaan osallistu kotihommiin tai lasten hoitoon.
Aina pitää sanoa viitsisitkö vaihtaa vaipan tai jotain muuta. Mitään ei tajua tehdä omatoimisesti.
Nykyään en jaksa edes käskiä. Ärsyttää ku ei ite tajua mitään.
Sit vielä miehen äiti kyselee, että onko poika nyt saanu nukkua päikkäreitä. Voi että voi kiehuttaa.
Minä heräilen monta kertaa yössä ja aamut alkaa jo klo.6.
Omaa aikaa itellä on vuorokaudessa tunti jollonka käyn lenkillä. Lenkin aikanakin mies soittaa vähintään kerran joskus jopa kolme kertaa ja kyselee kauanko vielä menee.
Päähän tässä hajoaa!