Jaksaako kukaan selkokeilellä kertoa minulle mikä on ipad ja tabletti. Eli mihin käytetään, mitä eroja on...

"jutta"
[QUOTE="...";29051699]No iPadista ei lopu. Jos mä käytän sitä aktiivisesti koko päivän, palstailen, ostelen lastenvaatteita fb-kirpuilta, pelaan wordziä yms kaikkea mitä nyt aikuisen ihmisen päivään voi kuulua ;) niin nukkumaan mennessäni joudun laittamaan sen kyllä laturiin. Mutta jos sitä käyttää satunnaiseen surffaamiseen ja pelaamiseen, akku kestää monta päivää. N. 10 tuntia aktiivista käyttöä.[/QUOTE]

Kauheesti valuuttaa toisilla. Hyvä että vähän leikataan tuloja.
 
mamma idan
Minä olen iPadin puolustaja. Lapselleni ostin tänään androi taulutietsikan ja hitsi, kun on ollut työlästä tehdä siitä toimivaa. Play kaupan lataukset kestää ja kestää , netti kaatuilee.
IPadilla ilmaisia pelejä löytyy Store kaupasta ja löytyy myös erityislapsille pelejä.
Yllätys olikin, ettei sore kaupasta voi ladata androi koneelle
(korjatkaa, jos olen väärässä toivottavasti olen väärässä, jotta saan IPadi pelit halpis läpyskäänkin).

Sim kortti ei ole kumassakaan , vaan pyöritän langattomana.
 
Kökömpi juttu
Android- ja Apple-laitteisiin ladattavat pelit.

Sovelluksen voi ladata Android-laitteille Google Play -kaupasta
ja iPadille ja iPhonelle App Storesta.

Androi puhelinta /taulukonetta voi seurata kylläkin esim . Missä lapsi kulkee erilaillisilla sovellutuksilla.
Muuten olen Windows järjestelmän kannalla.
 
"Mari"
Ei kaikilla ole aikaa yksin ok-talossa,missä on töitä,perehtyä kokonaan vehkeeseen.siinä kuluu vain hyvää aikaa kun opettelee käyttöä.Tietsikkä tössäs ja nyt on hp-tabletti Wi-Fi yhteydellä kotona pojan kotoa naapurista ja kortti kun lähden kylille.pääasia on hoitaa pankki asiat vain,muuten en osaa enkä opettelee käyttämääm
 
vierailija
Ei kaikilla ole aikaa yksin ok-talossa,missä on töitä,perehtyä kokonaan vehkeeseen.siinä kuluu vain hyvää aikaa kun opettelee käyttöä.Tietsikkä tössäs ja nyt on hp-tabletti Wi-Fi yhteydellä kotona pojan kotoa naapurista ja kortti kun lähden kylille.pääasia on hoitaa pankki asiat vain,muuten en osaa enkä opettelee käyttämääm
Kaikille teille muutaman vuoden takaisille tietäjille - en edelleenkään tiedä, mitä nuo vehkeet ovat, en tajua edes tablettia. Kotona on läppäri ja pöytäkone, joista jälkimmäinen on verkossa, puhelin on oikeasti puhelin, eli 15 vanha Nokia, jolla vain puhutaan, otetaan vastaan puheluja ja tekstataan eikä muuta tarvi. Kameroita on montakin, uusin on digiNikon 5 vuoden takaa. Hyvin menee niin kauan kunnes pankki pakottaa hankkimaan jonkun äiypuhelimen, jollaiset ei kiinnosta pätkääkään. Eikä hirveästi kiinnosta aikuista poikaakaan, silläkään ei sellaista ole. Eletään ja toimitaan muilta osin suomalaisen yhteiskunnan täysvertaisina jäseninä, ihme kyllä.
 

Yhteistyössä