Jaksaako kaikki ulkoilla lasten kanssa jo 9 aikaan aamulla?

  • Viestiketjun aloittaja laiska?
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
kyllä me aina paineltiin pihalle 9 aikaa aamulla 11 tultiin takas kotio syömään ja nukkuu päikkärit.silloin kun siis oli kotona lasten kanssa.
Mutta meillä noi penskat on aina ollut aamu virkkuja että kuuden jälkeen ei oo aamuisin saanut nukkua
 
Juu kyllä. Siis jos ollaan kotona. Viikonloppuisin se on yleensä mies joka painelee pojan kanssa pihalle, mä nukun vielä tuohon aikaan. Mutta jos mä oon viikolla pojan kaa tuohon aikaan kotona niin kyllä me pihalle suunnatan.
 
k
No ei todellakaan. Ulkoillaan siihen aikaan päivästä kun on meille hyvä, eikä siihen aikaan kun muut ulkoilevat.
Laita nyt se "näin olet paras kotiäiti ja sen kultaiset säännöt" kirja roskiin ja olet ulkona silloin kun olet.
 
no jos mulla on vapaapäivä tai iltavuoro, niin viedään kävellen eskarilainen kymmeneksi, sen jälkeen jäädään hetkeksi ulos.
tänään isommat meni vähän jälkeen 9 ulos, mutta ei me mitenkään kellon mukaan ulkoilla vaan fiiliksen mukaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
No ei todellakaan. Ulkoillaan siihen aikaan päivästä kun on meille hyvä, eikä siihen aikaan kun muut ulkoilevat.
Laita nyt se "näin olet paras kotiäiti ja sen kultaiset säännöt" kirja roskiin ja olet ulkona silloin kun olet.
Peesaan =) Me ehditään ulos puoli kymmenen jälkeen, kun herätäänkin jo seiskan aikaan. Jos joskus nukutaan pidempään, mennään myös myöhemmin ulos.
 
Ei todellakaan. Ulos päästään arkisin noin 10.30, eli tullaan puistoon silloin kun muut menevät jo kotiin. Sen olen päättänyt että kun kotona ollaan niin silloin ei saa olla kiire. Mä inhoan aamuja jolloin pitää olla jossain esim neuvolassa varhain. Ihana olla yöpuvussa ja mennä oikein ajan kanssa suihkuun. Kyllä sitä taas saa ihan riittävästi kiiruhtaa aamuisin kun joskus menee töihin.
 
vierailija vain
Ole tyytyväinen, että käyt ylipäätään lapsen kanssa ulkona. Ei kai sille lapselle ole niin väliä menettekö ulos klo 7 vai 11? pääasia että ulkoillaan ja että päivässä on toistuvaa rutiinia.
Meillä ei aina edes ulkoilla aamupäivällä vaan iltapäivällä ja sadepäivänä olen niin laiska, etten mene ulos ollenkaan ja kehtaan tämän vielä myöntää!
 
vieras
me heräillään siinä 8-9 välillä ja siinä menee aikaa ennekun syödään aamupalat yms, ei joudeta vielä tuohon aikaan. jos joku sovittu meno on niin silloin,mut siinä tapauksessa mulla itellä pitää soitaa herätyskello kuudelta..oon super aamu-uninen
 
tiiu
Me ulkoillaan yleensä 11-12 aikaan ja sitten uudestaan iltapäivällä ja mahdollisesti illemmallakin . Sateella ei välttämättä ulkoilla ollenkaan, mutta pikkutihku ei haittaa. Meillä tekee ulkoilu kyllä niin hyvää sekä äidille että lapsille.
 

Yhteistyössä