Jäisittekö mun tilanteessa sairaslomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sairas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sairas"

Vieras
Tänään lähdin keskn päivää, kun kuume ei laskenut edes särkylääkkeillä alle 37.3.. Todella kipeä olo. Kuumetta on vieläki.

Huomenna on ihan pakko käydä koululla muutama tunti istumassa jottei valmistuminen siirry. Jos on vielä aamulla kuumetta, niin kehtaanko olla huomenna poissa töissä vaikka tonne koululle aion raahautua? Toimistotyö kyseessä.

Jos mulla on lämpöä 37, niin oon kyllä ihan petipotilas... Matala kehon lämpö normaalisti ja toosi harvoin nousee kuume. Eipä tarvi tuon enempää mulle, kun jäisin kotiin.

Aivan ihmeellisiä tiukuttajia, jos lämpöä vähänkään yli 37 niin pakko olla pois. Ei tuommosella menolla mitään voikaan tehdä, olkaa työttömiä yhteiskunnan elättejä ja kärsikää ne loukkaukset joita teitä kohtaan annetaan.

Jos pystyy menemään kouluun pitäisi pystyä menemään töihinkin. Tai ainakin niin työnantaja sen tulee näkemään. Mä menisin töihin. Tossa tilanteessa saat varoituksen tai kenkää helposti jos jäät työnantajalle kiinni. Että siis et jaksanut mennä töihin, mutta kouluun kyllä jaksoit mennä.

Aivan ihmeellisiä tiukuttajia, jos lämpöä vähänkään yli 37 niin pakko olla pois. Ei tuommosella menolla mitään voikaan tehdä, olkaa työttömiä yhteiskunnan elättejä ja kärsikää ne loukkaukset joita teitä kohtaan annetaan.

Kaikille ei nouse kuume. Mä olin vasta sairas ja lämpöä oli 34,6 eli alilämpöä ja vaikka mulla ei kuumetta ollutkaan en todellakaan olis kyenny töihin, oli melkein yhtä huono olo kuin silloin kun sairastin sikainfluenssan (silloinkaan mulla ei ollu kuumetta).

Yhteistyössä