Jäisinkö vielä huomenna kotiin?

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Mietin puoli päätä puhki, mitä tekisin. Olin siis maanantain ja tiistain töistä pois. Eilen kävin töissä, mutta junalta kotiin kävellessä ei enää tahtonut henki kulkea ja yskin koko ajan. Tänään jäin taas kotiin. Olo on päivän mittaan mennyt vain kurjemmaksi, mutta kuumetta mulla ei ole.

Mitä te tekisitte mun sijassani? Laiskailisitteko huomisenkin kotona vai lähtisittekö kuitenkin töihin? Kaikki työkaverit olen onnistunut jo varmaan eilisellä käynnilläni tartuttamaan (luulin oikeasti olevani paranemassa). Jotenkin tuntuu lintsaamiselta olla pois töistä monta päivää ilman kuumetta. Mutta toisaalta tänäänkin olen suuren osan päivästä vain nukkunut ja olo on silti huono. Hmmm...

Mulla kans nenä tukossa ja olo välillä hyvä, välillä kamala. Kuumetta ei ole ollut ja töissä sitkeästi. Enkä ole kyllä ainoa. :snotty: Suosittelen kotiin jääntiä, itse varmaan kampean ainakin aamuksi kun ei siellä huomenna montaa ole, joku menee messuille, joku muille maille vierahille jne. ja pomon täytekakkukahvit on.

sama juttu täällä koko viikon oon ollu puol kuntosena töissä ja tänään vihdoin jäin saikulle, mut silti huono omatunto...huomisen oon kuitenkii vielä...eikä oo mullakaan kuumetta ja sellasta flunssaa on kuulemma kovasti liikkeellä et kuume ei nousekaan ja ihmisten pitäs muistaa levätä!! eli huilaillaan nyt!!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Laiskottelet!

Mä yritän häätää alkavaa flunssaa kahvin ja väkevän voimin, ettei vaan jää huominen Jethro Tullin konsertti näkemättä...

Ai, nytkö se on? Pidän peukkuja, että nuo lääkkeesi pitävät taudin poissa vielä ainakin pari päivää. Kerrohan sitten, millainen konsertti oli!

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Laiskottelet!

Mä yritän häätää alkavaa flunssaa kahvin ja väkevän voimin, ettei vaan jää huominen Jethro Tullin konsertti näkemättä...

Ai, nytkö se on? Pidän peukkuja, että nuo lääkkeesi pitävät taudin poissa vielä ainakin pari päivää. Kerrohan sitten, millainen konsertti oli!

Kerrotaan. =)

Yhteistyössä