JÄIN TAAS YKSIN!! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mies lähti komennukselle, viikoksi.
Olen todella uupunut arjen pyöritykseen yksin.
Kaipaan 'normaalia' suhdetta, sitä toista ihmistä pysyvästi rinnalleni.

Olo ja elämä tuntuu niin keskeneräiseltä, kun suhdetta ei kykene hoitamaan täysillä, kun mies on niin paljon pois kotoa. Toki hoidamme sitä, mutta ehkä joku ymmärtää pointtini. :(

Tämä on raskasta ja tukalaa, kun mies aina lähtee. Ja ei, tällainen ei todellakaan tee ainakaan meidän suhteellemme ja minun mielenterveydelleni hyvää, vaikka joku saattaisi nähdä siinä hyvänä puolena, ettei ehdi pitkästyä toiseen. Ja paskat, sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Arvot näkyvät valinnoissa.

Jäi hieman epäselväksi, että mitä ajat tällä takaa, mutta jonkun on tienattava meidän perheessä se leipäkin. Valitettavasti muita hommia ei miehelle ole toistaiseksi irronnut, tarkoittaen siis "pysyvää" ja säännöllistä (päivä-)työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minunkin pitäisi olla aikuinen ja vain jaksaa tätä, mutta vaikka kuinka olen yrittänyt ja yritän, tuntuu kuin voimat loppuisivat tähän paikkaan.

Älä välitä noista edellisistä... ei ole kyllä minullakaan mitään neuvoja jaksamiseen sen puoleen, muuta kuin että jaksettava vaan jotenkin on. Yritä nauttia kuitenkin lapsistasi ja miettiä sitä, että tämä on ainutlaatuista aikaa kun he ovat pieniä. Nauti siitä varauksettomasta ja kaiken kestävästä rakkaudesta, jota vain omilta lapsiltaan voi saada.

rehellisesti, mä oon niin tyytyväinen, kun ukko lähtee reissuun niin edes hetken olla omissa oloissaan. Sitä paitsi, on kiva huomata, että pystyy ja kykeneehän sitä itekki, eikä aina tarvi olla ukkoa vailla.

Yhteistyössä