Jäin sitten hermolomalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen sain paskaa työnjohtajalta niskaani. Linjallani oli tullut susia (4 työntekijää) mää sain haukut. Lyhyesti ja ytimekkäästi keskity enempi työntekoon ja vähempi kännykän "räpläämiseen". Tänään otin sitten yhteen työkaverin kanssa tuosta kännykän käytöstä. Joo vastaan puhelimeen jos lapset soittaa työaikana. Hänen mielestään työnantajalla on OIKEUS kieltää kännykkään puhuminen. On varmasti, mutta 35 työntekijästä vain yhdeltä? Purin hammasta vielä, mutta sitten kuulin, että tähän mun ja toisen työntekijän "riitaan" oli sekaantunut kaksi muuta työntekijää. Olivat sanoneet, että en ole enään puheväleissä tämän työntekijän kanssa. Siinä vaiheessa loppu hermot, itku tuli ja lähin kotiin. Kuulin sitten, että minulla on ote ruvennut lipsuun jo pitemmän aikaa siis työnjohtajan mielestä. Ja kaikkeni oon tehnyt koko ajan. Nyt odotan, että työterveyshoitaja soittaa,

Harmillisia tuommoiset.
Juttele hoitajan kanssa ja olisi hyvä myös pitää palaveria työprukan ja pomon kanssa ja puhua siellä asiat kunnolla. Sopia yhteiset säännöt jotka myös koskevat kaikkia.
Jaksamista

:hug: Meidänkin työpaikalla on ollut kinkkisiä tilanteita ja perjantaina kärjistyi huutoäänestykseksi palaverissa. Meillä on liukuva työaika, tietty tuntimäärä pitää päivittäin täyttyä, mutta saa tulla aikaisemmin ja lähteä aiemmin jos haluaa. Olen näin tehnyt jotta tytöllä ei olisi päiväkodissa niin pitkää päivää. Sain huudot siitä että en tee kokonaista päivää, vaikka tämä huutaja itse tulee minua tuntia myöhemmin töihin ja oletettavasti on luullut että minäkin olen tullut samaan aikaan, lähtenyt vain aiemmin. Kun ei tämä mennyt kellokortista huolimatta jakeluun, päätin pitää viimeiset kesälomapäiväni nyt. Olen poissa vitutuksen alkulähteiltä =)
Eli tiedän tunteen jos syyttä syytetään jostain mikä ei pidä kutiaan.

Tiedän, että työnantajalla on oikeus kieltää kännykän käyttö, mutta POINTTI oliki, että onko OIKEIN jos muut työntekijät viestittelee viikonlopun ryyppyreissuja, kampaamo aikoja, koiran kasvatuksesta jne. työajallla? Jos mää vastaan tokaluokkalaiselle lapselleni joka kysyy jotain aamulla kouluun lähtiessään.

miehiä on varmaan suurin osa. Mun "vakituisella" linjalla on vaan naisia. (missä näitä susia tuli)
Toisella linjalla on pääsääntöisesti miehiä eikä heillä oo mitään pahaa sanottavaa mun töistä.

Yhteistyössä