Jäin kiinni "rysänpäältä" :D Hävettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla oli miehen töihin lähdettyä vähäsen omaa kivaa ja yhtäkkiä kuuluu ovelta e missä oot!? :O Apua, no mä kauheella vauhdilla tungin jutut patjan alle ja naama punasena pingon miestä vastaan. Tää nauraa ja sanoo et hän arvas tän. tuli hakemaan puhelimen ja lähti taas, mä nolona maan alle vajonneena heitin kaikki lelut roskiin enkä ikinä enää aio tehdä tota!!!! se oli mun ome yksityinen asia ja vaikka mies tietää että nuin teen EN HALUNNUT KIINNI JÄÄDÄ! Eli en sitten tee tota enää ollenkaan ku oli toi sen verran noloa! :ashamed:

Naurakaa vaan sen on jo äijäki tehny...

Jep, ei tuossa muuta noloa ole kuin se roskiin heittäminen. Kummallista kun tällä palstalla kaikkea nolostellaan oman miehen edessä. En vois olla suhteessa, jossa ei voi olla avoimesti ja nolostelematta.

meillä mies kyllä tietää mun leluista ja välillä ne on ihan meijän seksileikeissä mukana. Mut yleisimmin tykkään ihan omassa rauhassa räplätä niillä. Ei sitä tarvii hävetä,kyl ne miehetki runkkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
meillä mies kyllä tietää mun leluista ja välillä ne on ihan meijän seksileikeissä mukana. Mut yleisimmin tykkään ihan omassa rauhassa räplätä niillä. Ei sitä tarvii hävetä,kyl ne miehetki runkkaa :D

Sama täällä, ja mä myös joskus sanon miehelleni et meen nyt leikkimään, älä tuu makuuhuoneeseen.. Yleensä se kyllä ei tottele jostain syystä.. :D Muut yleensä kyllä masturboin silloin kun mies ei oo kotona, mutta aina ei voi himoilleen mitään, ja jos toista ei (aluks) huvita niin sit itää leikkii itekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten vapaan rakkauden sukupolvi on onnistunut kasvattamaan noin estyneitä lapsia?

Aika harva sitä vapaata rakkautta taisi aikanaan täysin sisäistää, muodin mukana mentiin ja kapinoitiin omia vanhempia vastaan. Ja kun lukee tämän palstan tekstejä esim. lasten seksuaalisuuteen liittyen, niin veikkaisinpa että seuraavakin sukupolvi voi olla melkoisen estynyttä.

Tämä on taas niitä aloituksia joita en voi ymmärtää. Siis että nainen häpeää jos oma mies tietää että runkkaa? Mitä hävettävää siinä on? Häpeätkö myös olla alasti miehesi edessä? Tai piereskellä? Ihme kainostelijoita.