jaiks,salarakas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaki musta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vaki musta:
höh,oon kertonu palstalla ennen niin paljon työstäni et sen takii aattelin sen tulevan julki...

Mä tiedän kuka sä oot! Ainoa, joka on kertonut työstään on Rukoilijasirkka, että on postissa. Eli posti+tehdas=postinjakelukeskus? Onko sellaista? Tai sit sä yrität hämätä. :S Ettei me huomattais, että sä oot RS. Niin ja RS on kertonut, että se pussailee miehensä kanssa töissä eli salarakas on sun "mun mies".

Asia selvä! Turha yrittää mitään!

ööö,just...tai ehkä ei sittenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vaki:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu vieras:
ompa teillä kovat tuomiot,onhan mullakin ollu tilaisuuksia ennenkin pettää mutta silloin ei oo ollut tunteita....nyt on jotain kumman ihania tunteita sekaantunut mukaan.
ja juu sais se mun mieskin hankkii itellensä jonku kivan kesäpanon,en oo niin tiukkapipo....seksiähän se vaan ois?

sama täällä..olo on kuin teinillä :)
enkä todellakaan uskalla omalla "nimellä" sanoa tästä asiasta mitään

teini fiilis on kyllä kieltämättä mutt seksi parempaa.
mikä elämän tilanne sulla on?

me ollaan kans molemat naimisissa tahoillamme,ja myös lapsia on.hänellä muutama enemmän kuin mulla.me ei onneks nähdä joka päivä,mutta ah sitä tunnetta kun soittaa tai tulee tekstari!!

ompa teillä kovat tuomiot,onhan mullakin ollu tilaisuuksia ennenkin pettää mutta silloin ei oo ollut tunteita....nyt on jotain kumman ihania tunteita sekaantunut mukaan.
ja juu sais se mun mieskin hankkii itellensä jonku kivan kesäpanon,en oo niin tiukkapipo....seksiähän se vaan ois?

sama täällä..olo on kuin teinillä :)
enkä todellakaan uskalla omalla "nimellä" sanoa tästä asiasta mitään

teini fiilis on kyllä kieltämättä mutt seksi parempaa.
mikä elämän tilanne sulla on?

me ollaan kans molemat naimisissa tahoillamme,ja myös lapsia on.hänellä muutama enemmän kuin mulla.me ei onneks nähdä joka päivä,mutta ah sitä tunnetta kun soittaa tai tulee tekstari!!

huhhu perhoset myllää mahassa,onneks on muitakin palstan mammoja samoissa tunteissa...

höh,eikö kukaan teistä oo koskaan ihastunu ihan typertyneesti ja tehnyt tyhmyyksiä....tämä mies on hyvä isäja rakastava aviomies,enkä usko mussakaan olevan mitään vikaa äitinä ja puolisona.

ihmisiähän me vaan ollaan,miksköhän ihmisillä on niin tiukkapipoinen käsitys seksinharrastamisesta eri kumppanien kanssa.

No, hyvä isä/äiti ja rakastava aviomies/avionainen ei kyllä petä ja valehtele :/
Sulla on varmaan kiva olo nyt, mutta tuossa voi kyllä käydä huonosti.

höh,eikö kukaan teistä oo koskaan ihastunu ihan typertyneesti ja tehnyt tyhmyyksiä....tämä mies on hyvä isäja rakastava aviomies,enkä usko mussakaan olevan mitään vikaa äitinä ja puolisona.

ihmisiähän me vaan ollaan,miksköhän ihmisillä on niin tiukkapipoinen käsitys seksinharrastamisesta eri kumppanien kanssa.

No, hyvä isä/äiti ja rakastava aviomies/avionainen ei kyllä petä ja valehtele :/

höpsis,voi sitä olla hyvä perheen isä tai äiti salarakkaasta huolimatta,jos ei puoliso tiedä ni se ei myöskään satuta häntä.olen ite paljon onnellisempi ja iloisempi ja jaksavampi omassa perheessä kun sivulla on vähän muuta vipinää...

höpsis,voi sitä olla hyvä perheen isä tai äiti salarakkaasta huolimatta,jos ei puoliso tiedä ni se ei myöskään satuta häntä.olen ite paljon onnellisempi ja iloisempi ja jaksavampi omassa perheessä kun sivulla on vähän muuta vipinää...

Ok, no jos se näin on niin hyvä sitten :D

Yhteistyössä