jaiks,salarakas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaki musta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaki musta

Vieras
aloitin työt yhessä tehtaassa 3kk sitten ja juttelin heti ekana päivänä ystävällisesti yhen miehen kanssa,ja nyt ollaan tultu siihen pisteeseen että seksiä on harrastettu ja muutenkin ollaan ihastuttu.
molemmilla meillä on rakastava? perhe,ja ollaan onnellisia myös perheemme kesken.............
mutta mikä siinä on että tuo mies vetää minuu puoleensa kun magneetti,ja mieskin ei voi olla ajattelematta minuu...

ahhhh,tätä salarakkauden tuskaa....

höh,eikö kukaan teistä oo koskaan ihastunu ihan typertyneesti ja tehnyt tyhmyyksiä....tämä mies on hyvä isäja rakastava aviomies,enkä usko mussakaan olevan mitään vikaa äitinä ja puolisona.

ihmisiähän me vaan ollaan,miksköhän ihmisillä on niin tiukkapipoinen käsitys seksinharrastamisesta eri kumppanien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vaki musta:
tehtaalla joo parikin kertaa,työterveydenhuollon tiloissa....ja välillä oltu jossain muuallakin...

Miten te sinne pääsette :O

Taitaa olla porvoosta päivää taas

niin onki :whistle:

olispa porvoosta....ite oon tehtaalla siivoojana ja mulla on avaimet joka paikkaan....
en voi paljastaa muuta työstäni ettette sais selville kuka oon...

tehtaalla joo parikin kertaa,työterveydenhuollon tiloissa....ja välillä oltu jossain muuallakin...

olispa porvoosta....ite oon tehtaalla siivoojana ja mulla on avaimet joka paikkaan....

Olet ainoa teollisuussiivooja Suomessa :D ?

Olet ainoa teollisuussiivooja Suomessa :D ?

höh,oon kertonu palstalla ennen niin paljon työstäni et sen takii aattelin sen tulevan julki...

Tiestikö, että melkein jokaiselle meistä tulee elämässämme joskus tai useammin tilaisuus pettää? Me muut äidit vain olemme niin vahvatahtoisia, ettemme sorru moiseen. Itsellänikin olisi ollut useat kerrat mahdollisuuksia salarakkaaseen, mutta nauraisin itselleni jos olisin niin tyhmä että pilaisin ihanan liittomme sellaisella. Et onnea sulle vaan ;o)

ompa teillä kovat tuomiot,onhan mullakin ollu tilaisuuksia ennenkin pettää mutta silloin ei oo ollut tunteita....nyt on jotain kumman ihania tunteita sekaantunut mukaan.
ja juu sais se mun mieskin hankkii itellensä jonku kivan kesäpanon,en oo niin tiukkapipo....seksiähän se vaan ois?

ompa teillä kovat tuomiot,onhan mullakin ollu tilaisuuksia ennenkin pettää mutta silloin ei oo ollut tunteita....nyt on jotain kumman ihania tunteita sekaantunut mukaan.
ja juu sais se mun mieskin hankkii itellensä jonku kivan kesäpanon,en oo niin tiukkapipo....seksiähän se vaan ois?

seksiä vaan....ja ihania tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:

siis miehelle seksiä ja multa pitäs eliminoida noi fucking tunteet pois...

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:

siis miehelle seksiä ja multa pitäs eliminoida noi fucking tunteet pois...

mut voihan se mieskin ihastua

sanonpa tähän että tiedän sinun tunteen. No tästä on nyt melkein kolme vuotta aikaa kun ihastuin yhteen työkaveriini, ja siis tultiin tosi hyvin juttuun ja oli henkeviä keskusteluja..no tilaisuus vei..oltiin muutamia viikkoja kahdestaan yhdessä asunnossa ja sieltä käsin kävimme töissä, no okei..meillä kummallakaan ei ollut silloin lapsia, hänellä nainen ja minulla mies. Nyt onkin tilanne toinen ja minulla lapsi. Yli vuoden on se mies ollut pitämättä yhteyttä minuun ja nyt taas on alkanut vainoomaan, siis suoraan sanottuna niin koska en tunne enään häntä kohtaan mitään, hän vissiin vielä minuun. On kuulemma rakastumassa. eli se oli vain sen hetkinen hairahdus ja vielä niin pitkään hän pyöri mielessä, ennenkuin tapasin tuossa kuukaus sitten hänet.jotekin tuli vain tunne että mene pois yöks yöks yöks.. ja hän taas oli ihan ihastunut ja tahtoisi hmmmm mitäköhän. Mutta ei enään..se oli silloin ja nyt on nyt. Eli ohi menevää.. luulsin :) helpottiko? :D

sama täällä..olo on kuin teinillä :)
enkä todellakaan uskalla omalla "nimellä" sanoa tästä asiasta mitään

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
sanonpa tähän että tiedän sinun tunteen. No tästä on nyt melkein kolme vuotta aikaa kun ihastuin yhteen työkaveriini, ja siis tultiin tosi hyvin juttuun ja oli henkeviä keskusteluja..no tilaisuus vei..oltiin muutamia viikkoja kahdestaan yhdessä asunnossa ja sieltä käsin kävimme töissä, no okei..meillä kummallakaan ei ollut silloin lapsia, hänellä nainen ja minulla mies. Nyt onkin tilanne toinen ja minulla lapsi. Yli vuoden on se mies ollut pitämättä yhteyttä minuun ja nyt taas on alkanut vainoomaan, siis suoraan sanottuna niin koska en tunne enään häntä kohtaan mitään, hän vissiin vielä minuun. On kuulemma rakastumassa. eli se oli vain sen hetkinen hairahdus ja vielä niin pitkään hän pyöri mielessä, ennenkuin tapasin tuossa kuukaus sitten hänet.jotekin tuli vain tunne että mene pois yöks yöks yöks.. ja hän taas oli ihan ihastunut ja tahtoisi hmmmm mitäköhän. Mutta ei enään..se oli silloin ja nyt on nyt. Eli ohi menevää.. luulsin :) helpottiko? :D

joskus vaan ei voi olla aattelematta että jos ihastus ei meekkään ohi mitä jos tästä on tarkoitus muodostua jotain muuta....elämä on niin pirun lyhyt ja sit vanhana akkana en haluu rupee miettimään että tässäkö se elämä nyt sit oli...onko se tarkoitus että pitäisi elää ja olla vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan ja kuka on niin päättänyt.

höh,oon kertonu palstalla ennen niin paljon työstäni et sen takii aattelin sen tulevan julki...

Mä tiedän kuka sä oot! Ainoa, joka on kertonut työstään on Rukoilijasirkka, että on postissa. Eli posti+tehdas=postinjakelukeskus? Onko sellaista? Tai sit sä yrität hämätä. :S Ettei me huomattais, että sä oot RS. Niin ja RS on kertonut, että se pussailee miehensä kanssa töissä eli salarakas on sun "mun mies".

Asia selvä! Turha yrittää mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu vieras:

sama täällä..olo on kuin teinillä :)
enkä todellakaan uskalla omalla "nimellä" sanoa tästä asiasta mitään

teini fiilis on kyllä kieltämättä mutt seksi parempaa.
mikä elämän tilanne sulla on?

Yhteistyössä