Jaiks, kissa puri niveleen asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudaulidau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diudaulidau

Vieras
Sain sitten köniini kun kissa sai slaagin pesualtaassa, ja puri käteen. Sai purtua peukalonivelen päältä SYVÄN haavan, mutta ei vuotanut juuri yhtään verta. Haava oli onneksi todella pieni, mutta peukaloon jäi 3-4mm syvä kolo, jonka sisällä näkyi jotain valkoista, en osaa sanoa oliko se luu, nivel vai jotain rasvakerrosta. Desinfioin haavan ja ne umpeutuivat todella nopeasti, luulen että luonto hoitaa loput. Haavat eivät ole kipeitä, ja minulla on jäykkäkouristus voimassa vielä kolme vuotta. Silti kun puristan rannettani, heijastaa kipu laajalle ranteeseen (jänteisiin myös?), en pysty nostamaan tavaroita ja tukanpesukin aamulla oli aika könkästä.

Auttaisikohan varotoimena Burana 600:nen tähän, sehän toimii myös tulehduslääkkeenä?

Alkuperäinen kirjoittaja diudaulidau:
Auttaisikohan varotoimena Burana 600:nen tähän, sehän toimii myös tulehduslääkkeenä?

Muuhun en ota kantaa, mutta eihän se mitään ulkoisia tulehduksia estä, ei ole siiis mikään antibiootti.

ja minulla on jäykkäkouristus voimassa vielä kolme vuotta.

Kyllä kyllä on. Otin tänään jo Burana 600:sen tuohon varotoimena tulehdukseen.. ei kyllä punoita, kaikki näyttää olevan ok, on vain kipiä kun puristaa tiettyyn asentoon.

ja minulla on jäykkäkouristus voimassa vielä kolme vuotta.

Kyllä kyllä on. Otin tänään jo Burana 600:sen tuohon varotoimena tulehdukseen.. ei kyllä punoita, kaikki näyttää olevan ok, on vain kipiä kun puristaa tiettyyn asentoon.

mihin tulehdukseen?

omakokemus se että kun kissa puri reijän sormen läpi oli se että tk:hon jossa laittoivat jäykkäkouristus piikin vaikka oli vielä voimassa ja paikkasivat sen että suosittelen lääkäriin menoa.

Yhteistyössä