Jäi vaivaamaan, mitä se mies oikeen mietti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Oltiin eilen koko jengillä kaupassa. Yhden hyllyn takaa kurvasin kärryni kanssa, vauva kaukalossa ja maha pystyssä (rv25) ja muitakin muksujan kintuissa, olin törmätä erääseen 30-40-vuotiaaseen (komeaan, täytyy sanoa) mieheen, emmekä heti tienneet kummalta puolen toisemme ohitamme (tiedätte tilanteen :D) ja mies siinä venkslatessa katsoi minua oudon pitkään. En perustanut, vaan pujahdin siitä hymyillen ohi ja jatkoin matkaani.
Pysähdyin sitten tonkimaan taas tavaroita ja huomasin, et tämä mies oli kiertänyt viereisen hyllyn takaa takaisinpäin ja katsoi minua. Kun huomasin, hän käänsi päänsä pois ja lähti.
Jäin vain miettimään, et mitä mietti mies...ei se miltään hullulta pervoltakaan vaikuttanut.

[QUOTE="vieras";24028342]Olisko liikaa joutoaikaa, kun tuollaisia pitää miettiä. Ehkä olit tutun näköinen tai jotenkin erikoisen näköinen.[/QUOTE]

Ei minulla varmaan liikaa joutoaikaa ole tämän sakin kanssa, en usko :D, mut tuo käytös oli outoa, siksi se jäi mieleen. Normisti en juuri ihmisiä edes kaupassa huomaa.

Se varmaan katto että "voi noitakin raukkoja, vauva vasta kopassa ja toinen jo tulossa! Onkohan ne kuullu ikinä ehkäsystä?"

Tai sitten se piti sua superkuumana, senhän sä halusit kuulla :)

Olin toki laittautunut, kuten aina kotoa poistuessa.

Ei tämä nyt mikään maailman tärkein juttu ole silti, kunhan mietin ääneen...on täällä turhempiakin avauksia. :D

[QUOTE="vieras";24028342]Olisko liikaa joutoaikaa, kun tuollaisia pitää miettiä. Ehkä olit tutun näköinen tai jotenkin erikoisen näköinen.[/QUOTE]

Joutoaikaa? Miksei saisi pientä piristävää tapausta miettiä?

ajatteletteko et miehet säälii pienten lasten äitejä? kyllä se on kuule ihan akkojen keksintö. miehet toimivat hyvinkin alkukantaisesti ja näkevän monesti pienten lasten äidin ns. hedelmällisenä ja hedelmällinen naaras aina kiinnostaa urosta.

Naisen nähdessään mies miettii sitä että tuotakin on joku nussinut ja sitten kehittelee ajatusta siihen että miten on nussittu, meneekö tissien väliin, antaako tulla naamalle, onko huulet pehmeät, miltä pyllyreikä näyttää kun pannaan takaapäin, millainen pillu ja niin edelleen. Kotiin palatessaan mies huomaa unohtaneensa ostaa jauhot ja talouspaperin.

Naisen nähdessään mies miettii sitä että tuotakin on joku nussinut ja sitten kehittelee ajatusta siihen että miten on nussittu, meneekö tissien väliin, antaako tulla naamalle, onko huulet pehmeät, miltä pyllyreikä näyttää kun pannaan takaapäin, millainen pillu ja niin edelleen. Kotiin palatessaan mies huomaa unohtaneensa ostaa jauhot ja talouspaperin.

*reps* :D

Juupa juu...

Yhteistyössä