jahas, peruuntyi sitten työvuoro kun en pääse sinne millään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
pitäis vissiin saada auto kuntoon.. ei hajuakaan miten viikonloppuna sais sumplittua noin.. mennöö pahasti ristiin työajat miehen kanssa..
ärsyttää kun on tottunut 2 auton tuomaan ongelmattomuuteen, ja nyt sitten se ongelma muodostuu isoksi kun mun auto ei saa liikkua parkkiruudusta.. :headwall: |O

juu ei taksilla :D siitä tulis liki 100? suuntaansa joten ihan mieluummin otan sen kirjallisen varoituksen vaikka.. (mitä ei kyllä tule kun töihin jo ilmoitin)
julkisilla en pääse, autoa en saa lainaan.. ja työpaikalta kukaan ei pääse mua hakemaan/heittämään miestä aamulla kotiin.. ja jos odotan siihen että mies tulee kotiin autolla niin silloin ehtisin 2,5 tunniksi paikalle.. ja se nyt on ihan älytöntä..

noi tulevat vuorot mua sinänsä huolettaa.. että mitä ihmettä me niiden kanssa tehdään :|

No sitten sun täytyy ottaa siksi aikaa palkatonta vapaata, kunnes saat itsesi taas hoidettua töihin. Kuinka kauan työnantaja sitten tällaista katselee, onkin eri juttu.

auton korjaus on kyllä projektina, vaatii vaan sene ttä velipojalal on vapaata että saa vaihdettua autoon etujouset,jakopäänhihnan ja saadaan käsijarruvaijeri taas liikkumaan vasemmalta puoleta.. sitten saadaan auto leimaan aj ongelma on ratkennut :D

on vakituinen työpaikka, en ole ollut aiemmin vuoroja pois (muuta kuin sairaslomien takia)
työmatka on 36km suuntaansa, paitsi huomenna olis sitte 50km suuntaansa..

ja toi huominen vuoro on siis sellanen että sen pysty perumaan (kyseessä on pakollinen koulutus jonka voin suorittaa loppuvuoden aikana) nyt vaan tvs koittaa laittaa mulle apv tunteja siihen tilalle.. viikonloppuna olis sitten ihan sitä oikeaa duunia, ja sitä koitan juuri järjestellä että miten onnistuisi, vuoroja ei siis tarvitse alkaa prumaan, täytyy vaan katsoa voiskoe sim mun vuoroa lyhentää 40min tai jotain että saadan kuljetus toimimaan..

muoks. niin siis tokihan tuo koulutus on tavallaan firmalle jo aiheuttanut kuluja, mutta kyllä tuo tvs ymmärsi kun asian selitin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP menee sitten polkupyörällä töihin ja TÄMÄ OLI KÄSKY. :D

:D se oliskin näky kun polkisin lahden motarilla :D :D

Voin vilkuttaa laidalla :wave: :D

:D taitaa olal kuitenkin turvallisinta että jätän pyöräilyn väliin :snotty:
auton koitan saada lainaksi, se vaan yleensä on niin että ne joilal auto on, tarvitsee sitä itse :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei täällä voi tollasta tunnustaa :o
Sä olet laiska, moraaliton lusmu jos et mene sinne vaikka käsilläsi kävellen.

Nimim. sain tiukkaa faktaa työmoraalistani täällä tammikuussa, kun kerroin etten lumen takia pääse töihin.

:ashamed: mää on pahapaha :D

yleensähän se on työnantajan kanssa sovittavissa nää tälläset tilanteet..
aina välillä tulee esteitä.. ja kun ei tähän oo mitään sellasta ratkasua mikä toimis niin... siis kyllähän työnantaja vois ongelman ratkaista sillä ettän joku tulee mut kotoa hakemaan, vie mun kanssa pojan tarhaan, heittää mut sinne pääkonttorille, sitten hakee mut sieltä, toimittaa tarhan kautta kotiin :D :D
:saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei täällä voi tollasta tunnustaa :o
Sä olet laiska, moraaliton lusmu jos et mene sinne vaikka käsilläsi kävellen.

Nimim. sain tiukkaa faktaa työmoraalistani täällä tammikuussa, kun kerroin etten lumen takia pääse töihin.

:ashamed: mää on pahapaha :D

yleensähän se on työnantajan kanssa sovittavissa nää tälläset tilanteet..
aina välillä tulee esteitä.. ja kun ei tähän oo mitään sellasta ratkasua mikä toimis niin... siis kyllähän työnantaja vois ongelman ratkaista sillä ettän joku tulee mut kotoa hakemaan, vie mun kanssa pojan tarhaan, heittää mut sinne pääkonttorille, sitten hakee mut sieltä, toimittaa tarhan kautta kotiin :D :D
:saint: :saint:

Ei se munkaan työnantajalle tosiaan ollut mikään ongelma se asia.
Se kyllä ymmärsi, että jos pihatietä on puoli kilsaa, pelloilta on sataneen lumen lisäksi kasautunut lisää sitä kamaa dyyneiksi siihen tielle niin, että se on mua paikoin reippaasti päälle vyötärön, niin mun auto ei välttämättä mene siitä läpi.
Enkä välttämättä saa sitä tietä putsattua/putsautettua aamukuuteen mennessä, että ehtisin töihin.

Mutta täällä päätettiin, että mä olen moraaliton, laiska paska joka tällä lusmuilulla varmasti päätyy yhteiskunnan elätiksi :whistle:

Jäkätänpä vielä hiukan lisää ihan ilkeyttäni :D

Ei se ole työnantajan asia hiukkaakaan teitä kuskailla tai kyytejä järjestellä jos päätätte henkilökohtaisesti asua jossain juukan peräreiässä missä lumen tulo estää töihin pääsyn ja julkiset ei kulje!!*ärinää*

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

Ei se ole työnantajan asia hiukkaakaan teitä kuskailla tai kyytejä järjestellä jos päätätte henkilökohtaisesti asua jossain juukan peräreiässä missä lumen tulo estää töihin pääsyn ja julkiset ei kulje!!*ärinää*

:D no en mie nyt ihan missään metsässä asu, melkein pk seudulla.. mutta kunnassa missä tuo joukkoliikenne on.. noh.. aika alkeellinen :laugh:
lisäksi työnantajan pitää tietyissä tilanteissa kyllä kyyditä, tai maksaa kilometri korvaukset (kun vuoro alkaa/loppuu klo 00-06 välisenä aikana) tosin nyt tässä tilanteessa ei kyse ole siitä.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

Ei olekaan.

Mutta mä en ymmärrä, mikä v*tun ongelma se on palstalaisille jos mä en lumen takia pääse töihin, jos se ei ole ongelma mun pomollekaan?

Ja jos mä en asuisi täällä hevonkuusen viimeisellä pellonkulmalla, niin mun pomo sais pärjätä ihan itsekseen ja satunnaisten onnettomien teinien avulla. Koska mä en myöskään tasan varmasti olisi tuolla töissä ollenkaan, jos asuisin muualla :saint: