Jahas, kysynpä kuitenkin.

Joululahjoista nimittäin. Mitäs olette keksineet eka- ja kolmasluokkalaisille pojille pukinkonttiin? Ja juu, ihan omista pojista kysymys. On hitsin vaikee keksiä mitään. Ja kaikki kyselee multa, että mitä ostasivat...

Ite ovat toivoneet lähinnä sormiskeittejä, mutta kun niitä on jo ennestään jonkun verran niin tuntus turhalle. Lautapelit tuntuu pölyttyvän hyllyssä. Pleikkapelejä ei todellakaan hommata. Leffoja on, joten niistäkään ei tarvetta. Vaatteista toiveina oli ainoastaan yhdet hupparit, jotka maksaa kutakuinkin 80e kpl, joten juu, EI.

Vaikeaa....
 
no mä ostaisin ne hupparit jos niitä toivoo ja niille on käyttöä. Ennemmin vaikka vähän maksaa mutta tulee käytettyä eikä jää nurkkiin pölyttymään. Jos budjetti tulee huppareissa vastaan niin ilmoittaisin et paljoo muuta ei sit tulekkaan.

Miten olis vaikka sukulaisilta lahjakorttia sit tohon liikkeeseen mistä noi hupparit on et jos niillä saisi sit jotain muuta sieltä.
 
Mä en oikein kyl tiiä. jotenkin karvastelee vastaan ajatus ton hintaisista vaatteita. Kun tietää, mkä niiden kohtalo on :D Ja hitto, itellekään KOSKAAN osta mitään noin kallista, saati kasvaville lapsille. Sukulaisista tiiän sen verran, että eivät tohon lahjakorttijuttuun lähe mukaan. Niiden mielstä pitää olla jotain tavaraa. Mut juu, kuitenkin harkintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö;22479473:
Mä en oikein kyl tiiä. jotenkin karvastelee vastaan ajatus ton hintaisista vaatteita. Kun tietää, mkä niiden kohtalo on :D Ja hitto, itellekään KOSKAAN osta mitään noin kallista, saati kasvaville lapsille. Sukulaisista tiiän sen verran, että eivät tohon lahjakorttijuttuun lähe mukaan. Niiden mielstä pitää olla jotain tavaraa. Mut juu, kuitenkin harkintaan.
no on niil kyl aika suolanen hinta mutta...

toi on aika paha jos pitää olla tavaraa.. saisikko jotenki puhuttua et millekkään tavaralle ei ole tarvetta eikä käyttöä mutta ehkäpä sille lahjakortille vois olla ja pojillekki mieluista.

toivottavasti sinne pukin pussiin tulee mieluisaa:)
 

Yhteistyössä