Jahas, kirpparipöydän tavarat valmiina....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Olipas urakka saada vaatteet valmiiksi myyntiin, pesu, silitys, hinnoittelu...Mutta eilen tuli homma valmiiksi ja kohta mies ne kiikuttaa kirpparille.

Kuinkahan meidän lapsilta on jäänyt noin paljon vaatteita, kukahan niitä heille ostelee...en tunnusta en! :D

No joo, reiluun kahteen vuoteen ei ole ollut pöytää vuokralla joten onhan sitä kertynyt kun tuota vauhtia kasvavat.

Tuntuuko kovilta hinnat kun perusvaatteissa korkein hinta on 2 ?, tytön lasketteluasulle laitoin hinnan 10 ?, se on kallein. Asu on lähes käyttämätön, aikuisten oikeesti.

Muuten laitoin farkkuja, paitoja yms 50 snt - 1 ?. Onko paha? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ei oo pahoja hintoja. Ostaisin ainakin ite.

Täällä saattaa kirpparilla olla joillakin myyjillä hintaa jollain kuluneella merkkicollegella 4-6e
:whistle:

No juu itekin ihmetellyt noita hintoja mitä ihmiset laittaa. Yritin itse koko ajan miettiä että mitä itse suostuisin maksamaan ja laittaa hinnat sen mukaan.

Täytyy toivoa että ei kotiin tarvitse tavaroita kantaa...tai no, tapana ollut että pelastusarmeijan kirpparille käyn viemässä mitä jää.... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
sopivan hintasia ovat. Itse just ma lopetin kirppari pöydän joka oli mulla 2 viikkoa ja myyntiä tuli 734 euroa. Ihan kivat rahat sain.

Vau minkä tilin teit! Tosi hienosti, saanko olla utelias ja kysyä että millaisilla hinnoilla myit, meilläkin pöytä kahdeksi viikoksi otettu ja ajattelin että voin sitten lopussa laittaa kaikki vaikka -50 % ettei tosiaan tarvitse kovasti pelastusarmeijalle kantaa...

Ruokatunnilla kävin siistimässä pöytää ja kyllä sieltä oli tavaraa hävinnyt, toivottavasti ei vain siirtynyt vieraisiin pöytiin..... :whistle:

Kyllä siellä saa parikin kertaa päivässä käydä jos haluaa että pöytä pysyy edes hiukan siistinä, kaikki oli jo reilussa tunnissa myllätty sekaisin, hyvähän se on että ihmisiä kiinnostaa pöydän vaatteet... ;)

Yhteistyössä