Jahas, ja kenen muun henkilötiedot ovat vuotaneet nettiin?

[QUOTE="älyhoi";24974150]Älkää nyt vaan laittako tuohon tunnuksianne!![/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä!!! Älkää ihan oikeesti tuohon laittako yhtään mitään. Kohta varmasti löytyy nimenne jostakin! Huh huh huijakaa!

Onneksi ei ollut meidän perheestä kenenkään tietoja. Joko meillä o hyvät virustorjunnat tai sitten myös nuorisolle on mennyt oppi perille. ihan joka paikkaan ei trvii henkilötunnusta laittaa....

En ole laittanut itse tietojani mihinkään. Löysin itseni tuosta listalta, jossa oli etunimi ja syntymäaika. Nyt juuri en voi tehdä tilanteelle mitään ja toivottavasti huomenna virkavalta tarvittaessa tiedottaa miten pitää toimia. Paska juttu silti.

En löytänyt itseäni ap:n laittamasta listasta. Katsoin siis sieltä, missä oli syntymäajat ja etunimet listattu, ei muita hlökohtaisia tietoja. En tiedä onko aito vai ei tuo tarkastuslista, mutta omia tietojani ei sieltä löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24974484:
JA juuri laitoit!!
en ole laittanut mihinkään henkilötietojani, ku tarkistin onko jossian. tuo linkki näyttää vain nimen ( sukunimi poistetu ja syntymäajan, niiden perusteella ei ainakaan löydy

moniko oikeesti uskoo noihin netissä oleviin "tarkasta tietosi" listoihin??no,näemmä aika moni tälläkin palstalla :whistle: avauksia asiasta on ollut monia tän päivän aikana..ettekö voi vaan odottaa,että poliisi kyllä on teihin yhteyksissä,jos tietonne on vuotaneet jonnekin?

moniko oikeesti uskoo noihin netissä oleviin "tarkasta tietosi" listoihin??no,näemmä aika moni tälläkin palstalla :whistle: avauksia asiasta on ollut monia tän päivän aikana..ettekö voi vaan odottaa,että poliisi kyllä on teihin yhteyksissä,jos tietonne on vuotaneet jonnekin?

mä katsoin siitä iltalehden sivuilla ollesta listasta. siihen ei trvinnut mitään hetuja syöttää.

Yhteistyössä