Jättitrampoliinista..

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja miima76:
Meillä onneksi saa pihaan semmoiseen kohtaa missä ei ole kiviä tms ihan sen vieressä.
Trampoliinin reuna on noin metrin korkeudessa ja sieltä kun sopivan holtittomasti tulee niskoilleen alas niin lienee ihan yksi ja sama onko maassa kiviä vai höyhentyynyjä.

Kiinnostaisi tietää mitkä sinulla ovat ne seikat jotka puhuvat turvaverkkoa vastaan?

Maksaahan se verkko satasen mutta sillä säästetyllä satasella ei sitten saa lapselle pyörätuolia.
mutta saahan sillä hautapaikan.

joo, sori. mutta pahimmillaan se johtaa juuri tuohon jos sitä turvaverkkoa EI ole. :/

 
Jotenkin tosta mun tekstistä lainatussa kohdasta oli jätetty se loppu pois :whistle: .
Mutta tosiaan hyvä tietää, että ne kuullut puheet on ihan höpölöpöä =).
Ja kyllä meille se turvaverkko hankitaan vaikka tuolla mainitsinkin olevani kahden vaiheilla. Kiitos kaikille, jotka kertoili omista kokemuksistaan =)
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja tramppa:
Miehen työkaveri on kuulema kaivanut trampoliinin maahan niin että trampoliini on maan tasalla. Minusta se on aika nerokasta :)
Tällasta ratkaisua mäkin olen miettiny viime kesäisen puuhamaa reissun jälkeen.
sitä en vain ole vielä keksiny että missä meijän pihassa olis paikka tällaselle kuopalle.

Sit semmosta tossa mietin kun yhen talon pihassa tässä mein lähellä on koko talven ollu se trampoliini pihalla niin ainakaan ite en uskaltais siinä enään hyppiä... mahtaako kestää talven jäljiltä?
Voisko niille putkijaloille kaivaa vaikka 30 cm syvät ojat, joihin trampoliini asetettaisiin? Ei tarvitsisi koko trampan kokoista kaivantoa eikä verkko osuisi ainakaan lasten painosta maahan asti, mutta madallusta tulisi kuitenkin? Tää mulle tuli mieleen kun katselin pari-kolmevuotiaiden ähellystä metrin korkeuteen.

Itse en käyttäisi talven yli ulkona ollutta verkkoa. Tuskin siellä vinkuintiassa, jossa ne tehdään, on otettu huomioon materiaalin pakkasenkestävyyttä.
 
vieras
kannatta ostaa,ne kestää myös talvikäytön ja varaosia saa myös näihin aconin tramppoihin.Takuu jopa 3 vuotta.Ovat vaan kalliimpia.Se reunasuojus on esim. näissä huippuhyvät.Jossakin cittarin trampassa alkaa reunukset heti repsottaan ja jouset sitten näkyvillä siellä,,,vaarallisestiKannattaa tutustua.Acon.fi
 
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja tramppa:
Miehen työkaveri on kuulema kaivanut trampoliinin maahan niin että trampoliini on maan tasalla. Minusta se on aika nerokasta :)
Tällasta ratkaisua mäkin olen miettiny viime kesäisen puuhamaa reissun jälkeen.
sitä en vain ole vielä keksiny että missä meijän pihassa olis paikka tällaselle kuopalle.

Sit semmosta tossa mietin kun yhen talon pihassa tässä mein lähellä on koko talven ollu se trampoliini pihalla niin ainakaan ite en uskaltais siinä enään hyppiä... mahtaako kestää talven jäljiltä?
Voisko niille putkijaloille kaivaa vaikka 30 cm syvät ojat, joihin trampoliini asetettaisiin? Ei tarvitsisi koko trampan kokoista kaivantoa eikä verkko osuisi ainakaan lasten painosta maahan asti, mutta madallusta tulisi kuitenkin? Tää mulle tuli mieleen kun katselin pari-kolmevuotiaiden ähellystä metrin korkeuteen.

Itse en käyttäisi talven yli ulkona ollutta verkkoa. Tuskin siellä vinkuintiassa, jossa ne tehdään, on otettu huomioon materiaalin pakkasenkestävyyttä.
Mutta ko mä todellakin haluisin hyppiä kanssa :D
 

Yhteistyössä