Jättäisitkö 8v hoitoon mummolleen 2,5 viikoksi kun menet matkoille ulkomaille?

• Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti
vieras5
Kyllä, jos matka olisi pakollinen ja sinne ei lasta saisi mukaan ottaa. Ja tietty, että mummi on oikeasti halukas lapsen hoitoon ottamaan ja jaksaa hänen kanssaan touhuta.

"vieras"
Kyllä jos tietäisin lapsen viihtyvän mummolassa ja mummon jaksavan ja haluavan hoitaa lasta tuon ajan. Olin itsekin lapsena lomilla monta viikkoa mummolassa hoidossa ja viihdyin siellä hyvin.

Joo...kyllä mä voisin mun vanhemmilleni tuon ikäisen (ja esim. meidän 6v esikoisen) jättää, koska tiedän, että poika tykkää hirveästi olla papan ja mummun luona. Ikävä ei pojalle tulisi, koska on pappansa poika ja pappa järjestäisi takuulla kaikkea kivaa puuhaa.

Itsestäni en menisi takuuseen....mulla kyllä ikävä tulisi, vaikka tiedän, että pojalla olisi siellä asiat paremmin, kuin hyvin.

"mie"
Enpä tiedä, 2,5 viikkoa on aika pitkä aika sekä lapselle että mummolle, Tuon ikäinen toki on päivät koulussa ja ehkä myös iltaisin harratuksia, niin ei mummon toki tarvi olla kokoaikaa leikittäjänä. Mutta, mutta... aika hyvät tukiverkot pitäisi sitten mummolla ainakin olla, jos jotain käy tuona aikana, lapsi sairastuu, mummo itse sairastuu tms.

Jättäisin, jättäisin jopa nämä miltei 5 v ja 7 v ikäiset. Mun vanhemmat pärjäisi erinomaisesti lasten kanssa, ja lapset viihtyy hyvin isovanhemmilla.

Haaveilen myös siitä, että lapset voisivat myöhemmin (vaikka 8 v ja 6 v) iässä viettää 1-2 kk isoäidillä isän kotimaassa vaikka kesälomalla.

No tottakai voisin jättää =) Me asuttiin mummolassa JOKA kesäloma :D Lähdettiin siskon kanssa muka muutamaksi päiväksi ja vaihtovaatteitakaan ei ollut kuin yhdet mukana ja reissussa oltiinkin aina vähintään kaksiviikkoa (mummo pesi joka ilta nyrkkipyykillä meille puhtaat vaatteet) ja se oli kesän parasta aikaa kun sai olla mummolassa <3

Yhteistyössä