Jätin hormonaalisen ehkäisyn ja olo ihan uusi! :D

  • Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
Päätin jättää e-renkaan pois erinäisistä syistä ja ero seksihalujen suhteen on huima! En edes tiennyt, että halut olivat laimenneet renkaan käytöstä johtuen, mutta niin ne vaan taisivat olla kun nyt ajattelen eroottisia asioita enemmän kuin ennen. :) Ihan siistii. B) Yhtäkkiä huomaan, että ympärillä on hyvännäköisiä ihmisiä ja leffojen romanttiset kohtaukset tuntuvat vatsanpohjassa. Hih! ^^
 
mä jätin hormonaalisen ehkäsyn pois pari vuotta sitte ja oudot vatsavaivat ja oksentelu katos, samaten astmalääkkeet joita jouduin välillä käyttämään voimakkaan närästyksen ja ärsytysyskän takia jäivät kokonaan pois, nyt kokeilin taas pari kuukautta e-pillereitä ja närästys yms, kivat vatsaoireet palas, eivät siis sovi mulle, sitä sanoi gyne ja allergioihin erikoistunu lekuri keskussairaalassa.
 
iohohn
Samoin kävi mulle, mut kuukauden päästä palas iho-ongelmat (akne), niin oli ihan pakko aloittaa uudelleen. Pillerit on ihan saatanasta, mut nyt ku mulla ei ole miestä, niin mieluummin oon posliini-ihoinen...
 
--
Mulla e-pillerit aiheuttivat seksi halujen vähentymistä, iho meni tosi huonoon kuntoon, lihoin hirviästi... Käytin kuitenkin pillereitä 8 vuotta ja kun nyt jätin pois, niin eron huomaa. Tunnen olevani seksipommi, miehen ei tarvi tulla koko ajan torjutuksi vaan nyt minä tulen. Ihoni on paremmassa kunnossa pitkästä aikaa. Paino on lähtenyt laskuun, joka on ihan mieletön juttu. Kaikkein parasta on se, että jaksan paljon paremmin. Nyt siis käytössä vain kumi.
 
"vesimeloni"
Miten pian pillereiden lopettamisen jälkeen huomasitte muutoksia? Siis seksihaluissa, painossa, yms...
Itse jätin e-pillerit viikko sitten, kun kyllästyin kans siihen, että halut on aina hukassa. Ja painoakin on niitä syödessä kertynyt, tosin en kyllä tiedä onko pillereillä ollut tekemistä sen asian kanssa paljoakaan...
Mutta siis vielä en ole liiemmin mitään vaikutusta huomannut. Mahtaako se näin nopeasti vaikuttakaan vielä?
 

Yhteistyössä