Jätettiin kaverisynttärikutsut eilen, kukaan ei ole vielä ilmoittautunut :(

  • Viestiketjun aloittaja "polo"
  • Ensimmäinen viesti
"polo"
Ekat 5v kaverisynttärit tarkoitus pitää. Synttäripäivä on 1.6 ja eilen jätettiin kutsut päiväkotiin lasten lokeroihin (5 kpl). Laitoin vastauspyynnön 29.5 mennessä, kukaan ei ole vielä vastannut.

Ajattelin että kutsut on hyvä lähettää 1,5 vkoa ennen synttäreitä ja vastauspyyntö hyvä olla taas noin 4 päivää ennen synttäripäivää. Menikö jossakin kohtaa metsään? Toivottavasti sieltä edes muutama kaveri tulisi...
 
"vieras"
Me annettiin kutsut viime viikolla ja muutama päivä meni ennen kuin vastauksia tuli. Nyt on vastaukset saatu kaikilta paitsi yhdeltä. Älä hätäile, varmasti vastauksia alkaa hiljalleen tulla.
 
"vieras"
Mun kokemus on, että ne vastaukset tulee ehkä päivää ennen. Joku satunnainen voi ilmottaa aiemmin. Ja yleensä laitan niin, että esteen sattuessa ilmoittakaa. Tosin ei kaikki ilmoita silti.
 
"vieras"
Me ei yleensä käydä iltapäivällä lasta haettaessa sisällä lokerolla. Ihan hyvissä ajoin jätit kutsun, tuossa vain voi olla monenlaista muutakin menoa, kun on koulujen päätösaikaa.

Mä laitoin kutsut pari viikkoa ennen synttäreitä, useimmat vastailivat muutaman päivän kuluessa, viimeisin kuittaus tuli kolme päivää ennen synttäreitä.
 
"vieras"
Mä en käsitä miksi täytyy ilmottautua synttäreille. Ehkä sen verran ymmärrän että hop lop yms. syntäreille pitää ilmottautua, mutta jos kotiin kutsuu niin eikö se oli ihan sama jäääkö pari lasta tulematta vai ei?
 
"aloittaja"
Oliko pöllöä laittaa vastauspyynnöksi joku tietty päivä? Ajattelin vaan että jos en saa vastausta ollenkaan, niin sitten en tiedä tuleeko kukaan. Ok. ehkä siis hätäilen.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26324107]Mä en käsitä miksi täytyy ilmottautua synttäreille. Ehkä sen verran ymmärrän että hop lop yms. syntäreille pitää ilmottautua, mutta jos kotiin kutsuu niin eikö se oli ihan sama jäääkö pari lasta tulematta vai ei?[/QUOTE]

No kyllä minä haluan tietää moneenko lapseen varaudun, tai entä jos ei tule ketään ja lapsi odottaa juhlamekko päällä innoissaan vieraita. Kyllä meilläpäin on aina tapana ollut että ilmoitetaan tullaanko vai ei, siis kun ollaan itse menty synttäreille.
 
vv
Meille viimeiset ilmoittivat tulostaa muutama tunti ennen synttäreitä, eikä se minua haitannut koska olin varannut syötävää ja juotavaa kaikille kutsutuille joka tapauksessa.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";26324125]No kyllä minä haluan tietää moneenko lapseen varaudun, tai entä jos ei tule ketään ja lapsi odottaa juhlamekko päällä innoissaan vieraita. Kyllä meilläpäin on aina tapana ollut että ilmoitetaan tullaanko vai ei, siis kun ollaan itse menty synttäreille.[/QUOTE]

Kyllä meilläkin päin moni haluaa etukäteen tietää tuleeko lapsi juhliin vai ei. Minä en vaan ymmärrä miksi. Yleensä ihmiset kuitenkin ilmoittavat pyytämättkin jos lapsensa ei pääse.

Mä kuitenkin aina varaudun juhliin niin, että kaikille riittää syötävää. Ja ainahan joku voi sairastua samana päivänä ja jäädä siksi pois. Kertaakaan ei vuosien varrella ole käynyt niin että kukaan kaveri ei olisi tullut.
 
"emmy"
[QUOTE="vieras";26324144]Kyllä meilläkin päin moni haluaa etukäteen tietää tuleeko lapsi juhliin vai ei. Minä en vaan ymmärrä miksi. Yleensä ihmiset kuitenkin ilmoittavat pyytämättkin jos lapsensa ei pääse.

Mä kuitenkin aina varaudun juhliin niin, että kaikille riittää syötävää. Ja ainahan joku voi sairastua samana päivänä ja jäädä siksi pois. Kertaakaan ei vuosien varrella ole käynyt niin että kukaan kaveri ei olisi tullut.[/QUOTE]


Mutta entä jos niin tosiaan kävisi. Ei varmaan mitenkään mahdotonta, varmaan jollekin joskus on käynytkin niin. Mitähän sitä sitten keksisi? Äkkiä jonnekin huvipuistoon tai muuhun kivaan paikkaan että suru unohtuisi?
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26324098]Me ei yleensä käydä iltapäivällä lasta haettaessa sisällä lokerolla. Ihan hyvissä ajoin jätit kutsun, tuossa vain voi olla monenlaista muutakin menoa, kun on koulujen päätösaikaa.

Mä laitoin kutsut pari viikkoa ennen synttäreitä, useimmat vastailivat muutaman päivän kuluessa, viimeisin kuittaus tuli kolme päivää ennen synttäreitä.[/QUOTE]

Joo koulujen päätöspäivä onkin heti seuraavana päivänä. Mietin itsekin onko huono ajankohta, mutta siksi valittiin tuo perjantaipäivä ettei vaikuttaisi tuo koulujen päättyminen ehkä niin?

Myöhemmin kesällä jos oltais nuo synttärit pidetty, niin sitten ajattelin että moni saattaa olla jo kesälomilla sitten silloin.
 
geg
Itse olisin pitänyt juhlat vasta seuraavalla viikolla, tuona edellisenä päivänä kun saattaa monessa perheessä olla niin monenlaista tohinaa ettei jaksa keskittyä lapsen kaverisynttäreihin. Kesäkuun alussa kun harva on vielä missään lomareissuilla, toki jokunen voi olla.
 
"aloittaja"
Itse olisin pitänyt juhlat vasta seuraavalla viikolla, tuona edellisenä päivänä kun saattaa monessa perheessä olla niin monenlaista tohinaa ettei jaksa keskittyä lapsen kaverisynttäreihin. Kesäkuun alussa kun harva on vielä missään lomareissuilla, toki jokunen voi olla.
Joo toki voi olla näinkin, mutta joku ajankohta nyt oli valittava ja valitsin näin.
 
sssssssssss
[QUOTE="vieras";26324186]Siis jos olet laittanut että vastaus 29.5 mennessä, niin mä vastaisin vasta sitten päästäänkö vai ei. Sorry että olen yksinkertainen.[/QUOTE]

"29.5. mennessä" ei tarkoita että vastataan vasta silloin. Vastataan kun tiedetään.
 
Mä en ole koskaan saanut vastausta heti samana päivänä enkä varmaan itsekään ole pystynyt vastaamaan heti samanapäivänä kun kutsu on saatu.

Paras tapa pyytää vastaus on "ilmoitathan mikäli et pääse tulemaan siihen ja siihen mennessä"

Tosin kun kutsuttuja on vain 5 niin onko suurta merkitystä jos kaikki ei muista ilmoittaa ollenkaan?

Odottelee siis rauhassa.
 

Yhteistyössä