jätätkö anoppisi autoon kun menet asioille?

• Viestiketjun aloittaja tuhma miniä
  • Ensimmäinen viesti
iik
Ei,herranen aika! Se on niin kovin vilkas,että pian karkaa... Kyllä meillä useinkin otetaan uhmaava anoppi kainaloon,mkun ei se usko niin mitäänj! Jäähyt ja kaikki on kokeitu,ei auta :(

???
tää on kai piikki niille ketkä oikeesti pelkää kidnappajaa...ap:ta naurattaa kun oma lapsi kidnapataan.ku eihän kidnappaajia ole olemassakaan!!eikä ainakaan suomessa!!! ja puhumattakaan pedofiileista..

vieras
Mä kokeilin kerran,siis niin että näin sen koko ajan,kun menin maksamaan bensoja,ja katoin sieltä tiskiltä sitten niin siellähän se anoppi oli alottanu konserttinsa,huuti ihan naama punasena turvaistuimessaan takapenkillä karvahattu päässä,emn enää uskalla,kun ihmiset niin mulkoili:(

Kimppa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kokeilin kerran,siis niin että näin sen koko ajan,kun menin maksamaan bensoja,ja katoin sieltä tiskiltä sitten niin siellähän se anoppi oli alottanu konserttinsa,huuti ihan naama punasena turvaistuimessaan takapenkillä karvahattu päässä,emn enää uskalla,kun ihmiset niin mulkoili:(
:LOL: ja sit se auto RÄJÄHTI. Heti sen jälkeen kun meteoriitti oli osunut siihen ja joku pedofiili oli kiivennyt ikkunasta sisään.

Olen kyllä jättänyt.
Anoppi itse sanoi, ettei jaksa lähteä enää kävelemään kauppaan. Mie sanoin, että voit toki odottaa autossakin, ja sinne se jäi. Ja oli ihan hyvässä kunnossa vielä, kun palasin.
Ennemmin jätän autoon, kun otan ostoskärryyn... kun siihen varsinaiseen istuinosaan anoppi on liian painava, ja sinne tavaroiden keräysosaan kun ei palstan mukaan saa laittaa lasta, niin luultavasti ei myöskään anoppia. ;)

Yhteistyössä