Järkytys! Anoppi facebookissa :(

  • Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
järkyttynyt
Miten ihmeessä voi ymmärrettävästi selittää vanhalle anopille, että en todellakaan halua häntä fb -kaveriksi. Minulla on ollut nettielämä jo vuosia ja siinä ei ole normaaleilta ihmisiltä mitään salattavaa, mutta anopin en halua näkevän asioitani.
 
nimim. ei ikinä faceen...
Tiesithän että facebookin ulkopuolelle jättäytyminen kielii vaarallisesta henkilöstä ja mahdollisesti jopa paljastaa psykopaatin?

Eli ihan kiva että se anoppikin vihdoin liittyi. :)
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja nimim. ei ikinä faceen...;28431837:
Tiesithän että facebookin ulkopuolelle jättäytyminen kielii vaarallisesta henkilöstä ja mahdollisesti jopa paljastaa psykopaatin?

Eli ihan kiva että se anoppikin vihdoin liittyi. :)
:D
 
"vieras"
[QUOTE="a p";28431843]Olisi niin kova työ piilotella vuosien tarinat. Niissä siis ei ole mitään salattavaa muilta kuin anopilta ja apelta :D Kun eivät ymmärrä tavallista elämää.[/QUOTE]

Hyväksyt anopin ja sen jälkeen asetat hänet tilaan rajoitettu = hän ei nää sen enempää kuin muut jotka eivät ole kavereitasi
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28431904]Hyväksyt anopin ja sen jälkeen asetat hänet tilaan rajoitettu = hän ei nää sen enempää kuin muut jotka eivät ole kavereitasi[/QUOTE]

Täytyy harkita tuota. Anoppi on tosi wanha, mutta ymmärtäisi kuitenkin sen, että hän ei nyt päässytkään näkemään minun seinääni. Sieltä ei näy oikeastaan mitään ei-kavereille.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;28431813:
Miten ihmeessä voi ymmärrettävästi selittää vanhalle anopille, että en todellakaan halua häntä fb -kaveriksi. Minulla on ollut nettielämä jo vuosia ja siinä ei ole normaaleilta ihmisiltä mitään salattavaa, mutta anopin en halua näkevän asioitani.
Ei mitenkään. Olet nolo ja sinuna poistuisin facesta oitis. Anoppisi sen sijaan on normaali ja facen hänelle mielelläni suon.
 
"a p"
[QUOTE="Vieras";28432023]Ei mitenkään. Olet nolo ja sinuna poistuisin facesta oitis. Anoppisi sen sijaan on normaali ja facen hänelle mielelläni suon.[/QUOTE]

:D juu ihan miten vaan, mutta se on minä joka tunnen anoppini. Et sinä.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja nimim. ei ikinä faceen...;28431837:
Tiesithän että facebookin ulkopuolelle jättäytyminen kielii vaarallisesta henkilöstä ja mahdollisesti jopa paljastaa psykopaatin?

Eli ihan kiva että se anoppikin vihdoin liittyi. :)
Joo, mä muistan myös tuon :D.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";28432007]Täytyy harkita tuota. Anoppi on tosi wanha, mutta ymmärtäisi kuitenkin sen, että hän ei nyt päässytkään näkemään minun seinääni. Sieltä ei näy oikeastaan mitään ei-kavereille.[/QUOTE]

Ja mitä sitten. Varmaan myös hoksaa, että et halua näyttää hänelle kaikkia juttujasi. Älä aliarvioi vanhoja ihmisiä. :D
 

Yhteistyössä