Järkyttävä ongelma, toiset treffit ja mietin milloinhan mies odottaa että suudellaan????

  • Viestiketjun aloittaja vvvvv
  • Ensimmäinen viesti
vvvvv
On tavattu netissä ja kerran aiemmin nähty, juteltiin tuntikausia eikä muuta. Nyt on sovittu et nähdään taas enkä oikein tiedä mitä haluan. Mies on kyllä todella mukava. Ajattleekohan se et katsellaan vai odottaako jotain muuta? En tiedä mitä teen jos mies yrittää suudella, olen ollut nyt sinkku kohta neljä vuotta ja ihan solmussa kun ajattelen et joku koskis muhun.
 
"arska"
Kantsikohan sun kertoa ihan avoimesti noista sun fiiliksistä. Voi muuten käydä, niin että mies luulee jotta et ole kiinnostunut ja pidät häntä vastenmielisenä, jos yrittää lähestyä ja saat jonkun inhoreaktion. Minä ainakin ajattelisin niin, tuskinpa ottaisin yhteyttä senjälkeen vaan lähtisin treffeile jonkun muun kanssa.
 
Ihan normaalia, ettei ekoilla, toisilla tai kolmansillakaan treffeillä pussailla! Ei kerro mitään siitä onko "true love" vai ei. Sitä ei voi tietää yrittääkö mies suudella toisilla treffeillänne, mutta itse voit tehdä juuri niinkuin sinusta tuntuu. Jos et halua suudella, ei ole mikään pakko. Toki, jos kieltäydyt miehen suudelmasta niin kannattaa ehkä selittää, että haluat edetä hitaasti, ettei hän luule ettet ole lainkaan kiinnostunut.

Emme mekään mieheni kanssa heti alkaneet edes pussailemaan ja nyt olemme olleet yhdessä jo 6 vuotta.
 
bitc-h
Emme mekään suudelleet ekoilla treffeillä...ainakaan paljoa....muuten vaan.kyllä mentiin sänkyynkin ekoilla treffeillä.miksei tarkistaa tavaraa puolin ja toisin heti?
 
"Sirpa"
Ihan normaalia, ettei ekoilla, toisilla tai kolmansillakaan treffeillä pussailla! Ei kerro mitään siitä onko "true love" vai ei. Sitä ei voi tietää yrittääkö mies suudella toisilla treffeillänne, mutta itse voit tehdä juuri niinkuin sinusta tuntuu. Jos et halua suudella, ei ole mikään pakko. Toki, jos kieltäydyt miehen suudelmasta niin kannattaa ehkä selittää, että haluat edetä hitaasti, ettei hän luule ettet ole lainkaan kiinnostunut.

Emme mekään mieheni kanssa heti alkaneet edes pussailemaan ja nyt olemme olleet yhdessä jo 6 vuotta.
Joo, näinhän se toki meni peruskoulun ala-asteella.
Kuudensilla treffeillä sitten voi ujosti paljastaa, että vähän tykkäät siitä pojasta.

Hyvänen aika, aikuisiahan te olette!
 
vince
Tärkeintä on kuitenkin se, miten sinä tahdot edetä. Jos tavatessanne mies tuntuu sellaiselta että häneen tahtoisit tutustua, puhu hänelle.
Jos hän tuntee samoin sinua kohtaan ja olette avoimia toisillenne, ei teillä ole mitään ennakko-odotuksia vaan voit luottaa siihen ettei sinun tarvitse edetä minkään aikataulun mukaan.
 

Yhteistyössä