Järjettömän iso kirosana!!!

Miksi ihminen EI VOI muistaa asiaa, jonka on kirjannut kalenteriinsa :headwall: . Täytyykö pienimmästäkin asiasta laittaa kännyn kalenteriin hälytys?!?

Mutta harmittaa aivan tolkuttomasti, niin paljon, että voisi sanoa jonkun alapääsanankin tähän :headwall: .

Tänään olisi tässä kaupungissa ollut uimakoulujen ilmoittautumispäivä. Mut ei kun ei, äiti ei vaan muista :headwall: .

Täytyy taas keksiä plan b ja etsiä kiven altakin niitä yksityisiä...
 
Mie en muistas sillonkaan :D Kaikki asiat unohtuu, oli miten tärkee tahansa! Kyllä mie sen minuutin ajan sen muistan :D Esim. Lähin käymään apteekista pojalle korvanpuhistus ainetta ja ukko pyys tuomaan närästyslääkettä, sanoin tuovani. Menin apteekkiin, apteekissa ei ollu sitä puhistusainetta mitä oisin tarvinnu, kävelin ulos ja menin autoon. Mies kysyy, missäs ne hänen lääkkeet? 'Ai v***u, unohtu :D

Ja tuo vielä pientä kun saatan unohtaa jonkun asian vaikka se ois mulle tosissaan puol min sitten sanottu!

Matkaa paikan päälle 10m, joku pyytää minuu hakemaan takakontista tavaraa, sanon juu, ollaan perillä, kaveri pysähtyy, mitä teen minä? Nousen autosta ja kävelen sisälle :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
etkö voi soittaa viel sinne ja kysyä mahtuuko yks ku oot unohtanu?
Joo voin mä soittaa, mutta yleensä noi ryhmät on ollut täynnä jo kun olen soittanut 40 minuuttia sen soittoajan aloituksen jälkeen ja ollaan päästy jollekin varasijalle 28 |O !

Eikä tässä käpykylässä näytä olevan edes yksityisiä uimakouluja...
 
vieras
niin tuttua.. mulle on käynyt useammankin kerran esimerkiksi niin, että kipasen lähikauppaan, lähtiessä ajattelen että eihän nyt mitään ostoslistaa tarttee kun vaan kolme asiaa ostettavana.. no kuinka ollakaan, kun tulet kotiin niin hyvällä tuurilla näistä kolmesta ostoksesta on ehkä yks tarttunu mukaan..plus kaikkea muuta mitä ei oikeasti ois tarvinnu edes ostaa!
 
kannanottaja
Miulla on ollu kämmenessä muistutus (kopioituna otsaan nojaten) ja silti vaan unohtuu.. Se on se ihme fiilis, et jotaki pitäs muistaa mutta ikinä ei tiiä, mitä.
 

Yhteistyössä