Järjettömän hauska uus vuos..Vaan pitihän tuo arvata.

Pakko vähän marista, ottaa niin paljon päähän. Viikko oltu reissussa pojan kanssa, ja tänään tultiin kotiin. Luottoystävän piti tulla hoitaan poikaa että pääsisin pitkästä aikaa tuulettuun, niin eiköhän tuo perunu viiden aikaan.
Mistään enää tähän aikaan tällasena päivänä saa lapsenvahtia.. :headwall:
Tää on taas sellainen hetki, että mietin muiks helvetissä oon valinnut yksinhuoltajuuden.. :(

No, hyvää uutta vuotta kuitenki kaikille! :)
 
Mutta jos olisit valinnut parisuhteen, niin viikon reissun jälkeen miehesi olisi ehtinyt sotkea koko kämpän ja nyt menisi aatto siivotessa :) Mutta hyvää uutta vuotta sinullekin, toivottavasti se ilta tästä paranee :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Aika inhottava temppu ystävältä.
Hyvää vuodenvaihdetta!
Joo, muuten ei ahdistais niin kovin, mut tää henkilö tietää, et pojan isä asuu melkee 600 km:n päässä ja tapaa poikaa sillon ku mulla on aikaa viedä/hakea/hengata iteki siellä.. Ja tarjoutu itse pojan ottaan, aargh! :/ Yleensä poika on ollu mun siskolla hoidossa jos tarttee, mutta nyt ne on reissussa..
No, ei se mitään, eiköhän tässä ehdi vielä hengähtää ennenku työt taas maanantaina alkaa.

Ps. Kummasti helpotti ku sai vähä kitistä! B)
 
Ainakaan pääsi ei ole yhtään pipi huomenna, kuten monilla suomalaisilla tulee olemaan! Minä ajattelin itse mennä huomenna parin tunnin lenkille aamulla. On varmasti aika hiljaista lenkkipoluilla =)
 
tuo meille. meillä minä, yh vietän illan kotona, ja exä myös. eli ihan sama kummalla muksu viettää uuden vuoden :D

muoks muoks. * ja onhan täältäkin matkaa vaikka ei etelä-suomea eikä pohjoistakaan asuteta
 
mie
No eiks kellään Jyväskylässä oo meneillään raitis uusivuosi, tai kukaan tiiä paikkaa johon voisi luottavaisin mielin viedä pojan hoitoon? Kai tuo jotain maksaiski jos kerta niin välttämättä hoitopaikan tarttee. Me ollaa vähän kaukana ku asutaa kempeleessä, muute voisit tuoda poitsun tänne. :)
 

Yhteistyössä