Jännittävää... työhaastattelu :)

Menin ihan mielenhäiriössä hakeen yhtä duunipaikkaa ja ne pyysivät haastatteluun samaa tietä. Hakuaika ei oo edes loppunut!

Ne tyypit siellä tietää kyllä mut ( siis nimeltä ja kasvoilta), mutta en usko et se eniten vaikutti.

Mä en itseasiassa oo ajatellut kauheesti työpaikan vaihtoa, mutta tää sattu silmiin.
Mulla lyhenis duunimatka huomattavasti, nyt 15 km sitten n. 1km.
Työ periaatteessa samanlaista, mutta ihan erilaisessa ympäristössä ja voisin kuvitella hiukka monipuolisemmaksi ehkä..

Palkasta ei ollut puhetta ja sitäpä nyt kysynkin mitä mieltä? Se tulee kuitenkin haastattelussa puheeksi sitten...

Millainen "arvo" pitää laskee paremmalle sijainnille ja uusille tuulille?
Luulen nimittäin et liksaa en voi tän hetkistä enempää paljoa pyytää.
 
Rahallista arviota en osaa läheisemmälle sijainnille laskea. Itse tein ( tosin väliaikaisratkaisuna) viime keväänä loikan tuntemattomaan ja vaihdoin työpaikkaa hetkeksi. Olisin jatkanut kauemminkin, mikäli ko, instanssi olisi vielä sijoillaan.
Itse sain pienempää palkkaa, paremmat työajat ja ennenkaikkea lyhemmän työmatkan. Ero ei km ollut noin suuri kuin sinun tapauksessasi, mutta tuohon keväiseen oli kävelyetäisyys ( olen ajokortiton ) ja nykyiseen on mentävä talvisin julkisilla.

Itse siirtyisin takaisin lähemmäs, jos se olisi enää mahdollista.

Onnea haastatteluun... ja jos tulet valituksi, viisautta päätöksentekoon !:flower:
 
Niin toi matka on ehkä isoin plussa, koska siinä tulee sekä rahallinen että ajallinen säästö. Ja vielä liikuntaakin :)

Työajat periaatteessa suunnilleen samat.

Noh...katsotaan sitten ens viikolla mitä saan kuulla ja miten ne muhun suhtautuu...
 

Yhteistyössä