Menkat myöhäs,nännejä nipistää,maha turvonnut ja nipistelee alavatsaa.Tänään teen raskaustestin<3
:) 20.05.2009 #1 Menkat myöhäs,nännejä nipistää,maha turvonnut ja nipistelee alavatsaa.Tänään teen raskaustestin<3
Herra Majuri 20.05.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja ap: varmaa tos puol 12. nyt meen apteekkiin. Click to expand... Hei, kello on jo yli puol 12
Alkuperäinen kirjoittaja ap: varmaa tos puol 12. nyt meen apteekkiin. Click to expand... Hei, kello on jo yli puol 12
ap 20.05.2009 #14 tein apteekin oman herkän testin. mikä näyttää heti kun ekasta päivästä milloin menkat ois pitäny alkaa
tein apteekin oman herkän testin. mikä näyttää heti kun ekasta päivästä milloin menkat ois pitäny alkaa
hämm 20.05.2009 #15 asutko sä jossain apteekin yläpuolella kun vartissa olit käyny ja tehnykin testin
ap 20.05.2009 #17 MUlla on niin huono kamera etten saa hyvää kuvaa Mitäs mun nyt pitäis sit tehä?Ilmeisesti soittaa neuvolaa<3 Koska saan sielt ekan ajan.
MUlla on niin huono kamera etten saa hyvää kuvaa Mitäs mun nyt pitäis sit tehä?Ilmeisesti soittaa neuvolaa<3 Koska saan sielt ekan ajan.