vieras
Eli esikoinen aloittaa syksyllä eskarin. Olen ollut nyt neljä vuotta kotiäitinä ja kuulun siihen kastiin, joka ei ota stressiä mistään ulkoiluajoista ja muista. Meillä nukutaan aamuisin yhdeksään, jopa kymmeneen joskus. Jos jossain pitää olla klo 9 tai 10 aamulla niin pääsemme sinne toki, mutta muuten vaan ei nousta kovin aikaisin.
Nyt sitten syksyllä pitäisi alkaa nousta joka aamu ajoissa ja viedä 6v eskariin puoli yhdeksäksi. Kääk. Matkaa on noin 3km eli pieni toivo on, että saatetaan saada kyytikin, mutta lähden siitä oletuksesta kuitenkin, että kyytiä ei saada vaan pitääkuskata itse.
Nuorimmat lapset on 4v ja 1v.
Niin että mitenkäs on... onko kokemuksia? Miten vaikeaa on saada rytmi ja oppia itsekin nousemaan ajoissa eikä olla kuin ellun kana.
Nyt sitten syksyllä pitäisi alkaa nousta joka aamu ajoissa ja viedä 6v eskariin puoli yhdeksäksi. Kääk. Matkaa on noin 3km eli pieni toivo on, että saatetaan saada kyytikin, mutta lähden siitä oletuksesta kuitenkin, että kyytiä ei saada vaan pitääkuskata itse.
Nuorimmat lapset on 4v ja 1v.
Niin että mitenkäs on... onko kokemuksia? Miten vaikeaa on saada rytmi ja oppia itsekin nousemaan ajoissa eikä olla kuin ellun kana.