Jälleen kerran "roskishaamuista"

Tein eilen aconilla testin ja olin näkevänin himmeän himmeän haamun....tai ainakin niin kovasti toivoin. Testi sitten jäi tohon pöydälle yöksi ja meinasin aamulla saada sydärin kun näin siinä kakas viivaa...Se ei enää mikään haamu ollu, mutta ei niin tumma kuitenkaan kun kontrolli viiva...Onko kaikille muille aconilla testanneille käyny samoin? ois kiva tietää kannattaako niitä edes ikinä enää ostaa....

Onpa kyllä tosiaankin outoa. Oletko tuntenut ovista tai osaatko arvella koska se olis voinut olla?

Sinuna hankkisin mahdollismman herkän testin (10), ja testaisin huomenna aamupissasta. Tai vielä parempi olisi pyytää lähete labraan!

Ihan sama miten ne suhtautuu, sanot että sulla yleensä näyttää testit huonosti raskautta ja nyt haluat selvyyden asiaan. Ja sillä hyvä. Ei se niiden asia ole ruveta miettimään asiaa sen enempää.

Toivotaan että kyseessä olisi se mitä haluatkin! :heart:

joskus muutama kk sit tuolla aconin easy testillä sain negaa ja muutamassa tunnissa siihen ilmestyi sit se viiva, nyt muutama pvä sit sama homma,2 testissä jopa, kumpaanki ilmestyi se pos viiva.. :eek: no mulal otettii sit kans tuo verestä otettava hcg arvo ja se oli 1.. mut mulla sellainen pieni onkelma et en muista koska viimeset menkat on ollu, joten en tiiä siiiis yhtää missä vaiheessa kierto on.. :ashamed: kaikkien järkeilyjen jälkee olin sitä mieltä et olis pitäny viime viikolal alkaa mut.. :snotty: :whistle:

eli ilm näissä aconin testeissä on joku juttu sit et tulee se toine viiva siihen myöhemmin..

osaatteko kertoo msitä noita tooodella herkkiä testejä sais ostettua? vai onko tilattava netistä ne? ko mammaksilla on vissii ainakin noita herkkiä, mut en o missää apteekissa nähny kyl niitä..

Kyllä ovistesteihinkin tulee se toinen viiva yön yli. Huomasin kun koira poimi roskiksesta testin.. Ei testeissä ole vikaa,siksi niissä onkin se aikaraja jota seurata,kun nega muuttuu positiiviseksi kun testi saa muhia tarpeeksi kauan.

Yhteistyössä