jälkisupistukset sektiossa?

Millaiset jälkisupistukset teillä muilla sektioäideille oli? Miten pitkään niitä tuli ja millaisia ne oli? Itse en niitä kokenut lainkaan, en tiedä johtuiko kipulääkkeistä, jotka vaikuttivat viikon ajan leikkauksesta. kipulääkkeinä sain burana+panadol cocktailin ja lisäksi kipupiikkinä oksanestiä (?). Onko jälkisupistusten poisjäänti hälyyttävä vai eikö niitä sektion jälkeen tule muutenkaan?

Kiitollinen vastauksistanne :flower:
 
Minulla viikko sektiosta ja itse asiassa en edes ajatellut koko jälkisupistuksia. Leikkaussalissahan ne laittoivat tipalla jotain kohtua supistavaa ainetta. Ja sitten oli kipupumppu vuorokauden, joten ei kyllä mikään ihme kun ei mitään tuntunutkaan. Sinuna en olisi huolissani. Uskon, että kätilöt olisivat maininneet, jos niitä jälkisupistuksia tulee.
 
Minulla tullut kaikista neljästä sektiosta ja hemputin kivuliaita joka kerta. Muuten ei oikeastaan tullut paitsi kun imetyksen yhteydessä. Eka viikon aikana niitä tuli ja sitten onneksi loppuivat. Kipu sai välillä suorastaan pyörryttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Minulla tullut kaikista neljästä sektiosta ja hemputin kivuliaita joka kerta. Muuten ei oikeastaan tullut paitsi kun imetyksen yhteydessä. Eka viikon aikana niitä tuli ja sitten onneksi loppuivat. Kipu sai välillä suorastaan pyörryttämään.
SAMA TÄÄLLÄ! Esikoinen sektiolla ja etenkin imettäessä tuntuu niin että vesi valuu silmistä :snotty: ... mutta helpottavat päivä päivältä kyllä.
 
Itsellä oli jälisuppareita leikkausta seuraavana päivänä. Tuntuivat, vaikka ostin vastaan kaikki tarjottavat coctaílit. Pyysin sitten lääkettä piikkinä. Yhdessä alatiesynnyttäneen huonekaverini kanssa maattiin, kun molemmilla oli jälkisupparit samana päivänä. Jälkeen niitä ei mulle enää tullut. Olin aikaisemmin kuullut, ettei niitä tulsi ensisynnyttäjille, ei pitänyt ainakaan minun kohdalla paikkansa. Kaiken kaikkiaan eivät olleet mikään kamala kokemus, kun muuten mulla ei ollut sektiosta olenkaan kipuja. Ihan tyytyväisenä "kärsin" nuo jälkisupparit :)
 

Yhteistyössä