Jälkisupistukset section jälkeen, miten niistä selviää hengissä?

"vieras"
Onnea Chef! Millon sulla on LA?

Mä sain tokan lapsen sektiolla mutta en kyllä muista jälkisupistuksia.. siinä oli kyllä kaikenlaista muutakin ongelmaa, joten saattoi mennä ohikin. Kyllä sä siitä selviät! Pidä tasainen kipulääkitys päällä niin ei ehdi pahin kipupiikki tulemaan!
 
"Vieras"
Mulla ei ollu jälkisupistuksia sektion jälkee juuri ollenkaan. Imettäessä tuntu sillo tällö sellaisia vihlaisuja. Lääkri kyllä sanoikin,että kohtu kuroutu omiin normi mittoihinsa supernopeasti.samoinkäynyt kaikissa synytyksissä ilmeisesti
Näin oli mullakin. Ja ummetukseen muuten antoivat lääkettä heti kun pääsin vessaan ettei sitäkään edes ehtinyt tulla. Mulla sektio tulossa nyt toista kertaa enkä osaa kyllä olla huolissani mistään :D
 
"jojo"
Kuulemma jälkisupistukset pahenevat aina sitä mukaa, kun saa enemmän lapsia, eli joku synnytys nro 5 olisi jälkeenpäin aika railakasta menoa... Ekasta mulla ei ollut niitä lainkaan, tokasta vihloi polvilumpioihin asti aina kun imetin, eli tietty ihan saakelin tiuhaan. Sitä kesti onneksi vain pari päivää.
 
"vieras"
Ensimmäisen section jälkeen minulla ei ollut jälkisupistuksia ollenkaan, mutta toisen jälkeen ne olivat niin pahat, että vetivät polvilleen. Onneksi ne tulivat vasta pari viikkoa leikkauksen jälkeen, kun olin jo kunnolla tolpillani. Eipä niihin särkylääkkeet auta, on vain kestettävä.

Niin ja kyllä se on seCtio eikä seKtio, ainakin mun sairaalapapereiden suomenkielisten osuuksien mukaan :D
 
teisu harmaana
Mulla pidettiin sitä epiduraalipumppua vai mitä lie kipupumppua 3 päivää section jälkeen.. ja en siis tuntenut mitään jälkisuppareita ollenkaan.. sen jälkeen en sitten tarvinnut enää ollenkaan särkylääkkeitä kipuihin.. purin hammasta jos vähän vihlas, mutta hyvin pärjäs ilman..
Eniten mua ahisti näin jälkeenpäin ajateltuna, se että ne nostaa heti seuraavana päivänä väkisin sängystä ylös :( ihan hirveät kivut tuli eikä pumppu auttanut ollenkaan.. meinas taju lähteä siinä ja väkisin hoitsut raahas vessaan pesulle.. huh huh.. toivottavasti seuraavasta ei tartte mennä sectioon..

Onnea odotukseen! :flower:
 

Yhteistyössä