kahdenvaiheilla
Riideltiin miehen kanssa jostain niin pienestä asiasta kuin voi vaan olla. En jaksanut enää kuunnella miestä vaan menin tiskaamaan ja mies tulee perässä ja kun en reagoi hänen sanoihinsa puristaa tämä minua kädestä. Repäisen käteni irti ja käsken poistua ja mies ottaa minusta uudelleen kiinni ja kun yritän irrottautua miehen otteesta mies ristii käteni rintani päälle ja pitää minua paikallaan. Yritän edelleen irrottautua jolloin mies ottaa minusta kuristusotteen toisella kädellään. Mies siis on selkäni takana ja painaa minua itseään vasten. Yritän molemmin käsin irroittaa miehen kättä kaulaltani, mutta tämä nostaa minut ilmaan kuristaen. Sitten löysää kuristuksesta, mutta yrittää kaataa minua maahan ja kun en kaadu niin käsi tulee taas kurkulle ja siinä vaiheessa sitten annan vain mennä. Mies kaataa minut maahan ja maassa sitten päästä irti. Nousen maasta itkien ja menen olohuoneeseen miehen kanssa. Niin ja olen tuossa painiessa sanonut miehelle häipyväni hänen luotaan.
Olohuoneessa mies sanoo, että nyt saat lähteä, mutta en uskalla vaikka haluaisin ja sanon etten oikeasti halua erota.
Parin päivän jälkeenkään emme ole puhuneet tuosta riidasta ja eikä mies ole sanonut mitään vaikka varmasti on nähnyt kädessäni ne mustelmat jotka tuli kun hän puristi kättäni.
Niih.. ja vielä kaiken lisäks meillä on vauva..
Mä en tiedä mitä mä teen, en halua että lapsi kasvaa väkivaltaisessa ympäristössä. Vai liioittelenko päässäni vain tuota tapahtunutta, kun kuitenkin ensimmäinen kerta kuin mitään tälläistä tapahtuu..?
Olohuoneessa mies sanoo, että nyt saat lähteä, mutta en uskalla vaikka haluaisin ja sanon etten oikeasti halua erota.
Parin päivän jälkeenkään emme ole puhuneet tuosta riidasta ja eikä mies ole sanonut mitään vaikka varmasti on nähnyt kädessäni ne mustelmat jotka tuli kun hän puristi kättäni.
Niih.. ja vielä kaiken lisäks meillä on vauva..
Mä en tiedä mitä mä teen, en halua että lapsi kasvaa väkivaltaisessa ympäristössä. Vai liioittelenko päässäni vain tuota tapahtunutta, kun kuitenkin ensimmäinen kerta kuin mitään tälläistä tapahtuu..?